Nils är kurad för 3 månader se´n, det tog lite tid, men har funkat otroligt bra överlag, han är nu 7 månader. Mitt problem (för det är ju jag som gör nåt galet
Då jag hör honom vakna ger jag en ramsa för att påminna honom om att det fortfarande är natt. Han tystnar snällt i ca 1 min. Se´n är han igång igen. Han gnäller till en början, men efter ca 20 min så kommer gråten. Vi tar upp honom 6:45 under nån sekund då han är tyst. Alltid glatt så klart! Jag brukar inte göra ngt mer än att ge en påminnelse ramsa. Ska jag vara mer aktiv?
Han håller på att lära sig krypa och hamnar ofta galet i sängen och ibland så bajsar han också vid denna tid.
Konkreta tips och råd behövs. Jag vill inte bli osäker!