Jag säger som Anna; Hur dum får man bli? Hur dum som helst.
Under vintern har jag låtit Ingrid sova sina dagslurar inomhus.
Dels var det väldigt kallt några veckor och dels tyckte jag det var roligare för henne att vara ute när hon var vaken eftersom hon som 8-9 månaders bebis tyckte naturen var fantastisk...(sådär, det var mitt lilla försvarstal!)
Nu har jag fått äta upp detta med ett litet barn som inte vill sova i vagnen
Hon kan somna på rygg under långa promenader men hon sover inte någon längre stund eftersom hon är magsovare.
Lägger jag henne på mage så vrider hon sig till rygg.
Någon som har några tips? Hänga över ett skynke funkar inte.
Kram!