Men en dag... då ska alla mina kreativa talanger få blomma! För de finns där!!!!
VÄLKOMNA till lilla butiken...
Tyvärr kämpar jag litet med mig själv... Har en tendens att hoppa på så mycket men aldrig riktigt orka genomföra det... Det skapar stress och missnöje inom mig.
Så jag övar på att njuta av andras vackra trädgårdar och tjuvtitta på scrapbooking på nätet istället!
Men en dag... då ska alla mina kreativa talanger få blomma! För de finns där!!!!
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
-
mammapamma
GRATTIS OCH LYCKA TILL MED BUTIKEN!!!!!
8)
Från en Göingebo till en annan!
Från en Göingebo till en annan!
Lås inte in dina plantor i ett drivhus.... Låt den du Älskar få pröva sina vingar, en dag så flyger din älskade rätt, vill du bli respekterad av din avbild får du visa din avbild respekt! / ur "Ikaros" av Björn Afzelius
Mamma till stora barn nu: :26 ,19,14 och 12år gamla,tre grabbar och en tjej.
Mamma till stora barn nu: :26 ,19,14 och 12år gamla,tre grabbar och en tjej.
K-ina,
Du kanske är som jag? Jag insåg häromdagen att min största hobby är att skaffa nya hobbies (och handla hobbymaterial...)

Grattis Sagomamma, och lycka till med butiken
Jag har själv nyligen fastnat i scrap-träsket och det är bara såå kul. Jag gillar både att fota, skriva och rita/måla, så det samlade ihop flera av mina gamla intressen.
/Marie
Du kanske är som jag? Jag insåg häromdagen att min största hobby är att skaffa nya hobbies (och handla hobbymaterial...)
Grattis Sagomamma, och lycka till med butiken
/Marie
Mamma till två underbara Barnabokstrimmade busungar födda 2004 resp. 2005.
Sporadisk närvaro pga rygg- & nackskada.
Sporadisk närvaro pga rygg- & nackskada.
MarieH:
Så var det nog förr... Gick olika kurser och lärde mig en massa roliga tekniker. Sen "drabbades" jag av två barn och ett heltidsarbete.
och så den där stressade tidsandan ovanpå... Har tyvärr "riktiga" problem med stress där även det roligaste jag vet ibland skapar prestationskrav och stressreaktioner hos mig. Så nu nöjer jag mig med min körsång. Böcker jobbar jag med så jag försöker tom. att dra ner på läsandet på fritiden för att hålla balansen nu när pojkarna är små. Jag vill NJUTA av dem! och njuta av allt vackert som andra skapar!
Så heja Sagomamma! Och grattis än en gång till butiken!
Så var det nog förr... Gick olika kurser och lärde mig en massa roliga tekniker. Sen "drabbades" jag av två barn och ett heltidsarbete.
Så heja Sagomamma! Och grattis än en gång till butiken!
Mamma till två pojkar.
-
Katarina-Mamma duracell
- Kontakt:
ÅÅÅÅÅHHHHHH så fina saker, nu när man kom sig för att kliva in när det var öppet
Varför bor din butik så nära som i Skåne? Har du möjlighet att skicka till Åland också? Lite trassligt, moms som ska dras av för att sedan betalas i tullen när man hämtar sina varor, men oftast inget problem. Vill ju ha både ditt och datt ju..... Har miljoner klistrisar, papercuts osv, men jag är en samlare, det finns alltid saker som är bra att ha, när lusten faller på. Pojkens album kom till 1års dagen, lilltjejens samlar sig på hög för regniga dagar eller soliga dagar vilket som, bara lusten finns. Skulle nog kanske behöva tips/kurs också när man ser era ide´sidor, för sådär fina kommer jag aldrig på att få dem
Kram
Varför bor din butik så nära som i Skåne? Har du möjlighet att skicka till Åland också? Lite trassligt, moms som ska dras av för att sedan betalas i tullen när man hämtar sina varor, men oftast inget problem. Vill ju ha både ditt och datt ju..... Har miljoner klistrisar, papercuts osv, men jag är en samlare, det finns alltid saker som är bra att ha, när lusten faller på. Pojkens album kom till 1års dagen, lilltjejens samlar sig på hög för regniga dagar eller soliga dagar vilket som, bara lusten finns. Skulle nog kanske behöva tips/kurs också när man ser era ide´sidor, för sådär fina kommer jag aldrig på att få dem
Kram
Mamma till två barn som får Emil i Katthult att blekna
blogg om pyssel och allt därtill: krumelurans.blogg.se
blogg om pyssel och allt därtill: krumelurans.blogg.se
Kul!
Själv har jag köpstopp... har MASSOR med papper som jag aldrig kommer att använda (varför handlar man på rea??).
Jag har faktiskt en scrapblogg om det är nån som vill se:
http://blogg.aftonbladet.se/5217
Själv har jag köpstopp... har MASSOR med papper som jag aldrig kommer att använda (varför handlar man på rea??).
Jag har faktiskt en scrapblogg om det är nån som vill se:
http://blogg.aftonbladet.se/5217
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.
-
Katarina-Mamma duracell
- Kontakt: