Sovtips för en nioåring!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Cilla

Inlägg av Cilla »

Ok, ja förstår :shock:

Hursomhelst så hade vi gjort upp att tösen skulle få sova på en madrass i vårt sovrum, så långt allt gott... När den dagen kom så ångrade flickan sig, och mamman som skulle resa bort strax efter, tyckte vi skulle vänta tills allt kommit i normala gängor. Kanske rätt, m jag tror inte på det där m "rätt" tid, utan man måste bara bestämma sig...

Kanske det finns bättre och sämre "timing", det var nog så mamman tänkte. Vi vill ju alla att det ska gå bra när dagen D kommer.

Så jag måste meddela att vi står kvar på ruta ett :(

Har ni några synpunkter, dela gärna med er!

Min personliga åsikt är ju inte den avgörande, mamman måste ju "lobba" för saken(m en attityd...) hemma innan hon kommer hit, är också hon då osäker, så är det ju det som förmedlas till tösen.

/Cilla
Kristin

Inlägg av Kristin »

Kanske det finns bättre och sämre "timing", det var nog så mamman tänkte. Vi vill ju alla att det ska gå bra när dagen D kommer.

Min personliga åsikt är ju inte den avgörande, mamman måste ju "lobba" för saken(m en attityd...) hemma innan hon kommer hit, är också hon då osäker, så är det ju det som förmedlas till tösen.

Du har så rätt så rätt. Tråkigt!

Hoppas allt löser dig!

Kram
Kristin
Storebror f. aug-04
Lillebror f. aug-06
Kristin

Inlägg av Kristin »

Eh... Cilla du märker att jag klippte in det du hade skrivit. Hm...funkade inte med att göra en quote....

Hur gör man om man bara vill klippa ut en del av ett inlägg och ha med som citat???

Kram
Kristin
Storebror f. aug-04
Lillebror f. aug-06
Sagomamma
Kontakt:

Inlägg av Sagomamma »

Kristin skrev: Hur gör man om man bara vill klippa ut en del av ett inlägg och ha med som citat???
Du trycker på "Quote" till höger i inlägget du vill citera, sen raderar du allt det du inte vill ha med i citatet :!:
Isolde

Inlägg av Isolde »

:arrow: … eller så markerar du och kopierar den text som du vill ha som "vanligt", klistrar in den i rutan, markerar den igen och klickar på knappen "Quote" som finns efter knappen för understrykning precis under raden för rubrik!
Dotter Frida ?r f?dd 13/10 2004
Stora damen b?rjar ta sina f?rsta steg, och visar prov p? b?de vilja och temperament (detsamma som mammas, stackars barn :lol:)
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"