Hej!
När jag gör Yoga/Pilates gör jag det hemma. Mitt gym erbjuder tyvärr inte det.
Jag har hittat en favorittjej som heter Kassandra på Youtube.
Trist att läraren var sjuk, men det passet får ni igen senare eller?
Bra jobbat med din träning!
Det är denna vecka jag ska prova en nyhet, och det är på söndag:) Flowzone heter det. De "vanliga" passen har dessutom ny release denna veckan. Ja, Team och individuella är ju olika VARJE gång, men Styrka/rörlighet och Styrketräning i grupp blir nytt.
Vi hade en "Sektordag" på jobbet förra
måndagen vilket innebar att man fick välja 2 aktiviteter.
Jag valde Löpteknik och Cirkelpass (dock hållt av annat gym än "mitt"), 45 min av varje. Efter det gick jag även en promenad, för vädret var så LJUVLIGT att jag inte ville gå in! Så det blev mycket träning den dagen

Tis: Styrka/rörlighet
Ons: Veckans individuella som var en kortlek. Drog man hjärter kunde det t.ex vara armhävningar det antal kortet visade. Kul pass!

Fre: Veckans Team
Sön: Eget pass på gymmet skidstaksmaskin blandat med massa annat.
En mycket bra träningsvecka!
Jag var tillbaka på Rehab igår, och hon sa att jag är på rätt väg med att lyssna på kroppen och backa när/om det gör ont, och anpassa till annat där det behövs. Hon vill ses igen om 2 månader.
Min plan nu med nya schemat är måndagar: Team (är så glad att de satt tillbaka det i schemat!

) Tisdagar: styrka rörlighet. Onsdagar Styrka i grupp. Fredagar: Team. Söndagar Flowzone om det är bra. Då blir det två högintensiva, två med styrka, och ett med rörlighet och core.
Sedan kan det ju ändras om något händer.
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.