Träning 2025

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
anna
Kontakt:

Re: Träning 2025

Inlägg av anna »

Hej! :)

Men HJÄLP! :shock: Vad hemskt med dottern!!! Har det hänt att hon svimmat innan? Fattar verkligen att det tog all energi!
Det räcker väl som det är kan man tycka... :(

Fusion Fit var bra! Jag hänger ju på om gymmet gör något nytt pass - förutom danspass då! :lol: Så får man utvärdera vad man tycker bäst om.
Men jag har ju min stomme av rutiner... Teampass måndag och fredag, hyrox tis, och styrkepass sön. Sedan kan jag variera det 5:e.
De brukar ha ett midsommarpass, men inte i år. Och jag hade inte hunnit ändå med allt fix inför!

Ja, vilken midsommar det blev! SÅ härligt med värmen! :heart: Och roligt med vårt gäng! Vi börjar med sillunch kl. 13, grill på kvällen, och sedan höll vi på till 01...
Och träffade samma gäng på midsommardagen och körde samma tider, men ringde pizzabilen ;)

6 veckors semester låter alldeles underbart och välbehövligt för dig! :heart:

Mån: Team
Tis: Hyrox
Ons: individuellt pass
Lör: Poweryoga
Sön styrka i grupp

Nu blir det nog en glesare vecka...
Kör hårt mån, tis, ons, men sedan åker jag på hantverksmässa i Värmland och är borta tors-sön.
Vi får se om jag ev. får till något 100/90/80-pass någon av dagarna. Om inte får det bli bra ändå.

Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03. Driver eget grossistföretag hemifrån huset.
GulligaA

Inlägg av GulligaA »

Hej

Fick bara till ett pass i veckan som var
Tis: PW med jogginginslag.
Gick över förväntan. Trodde jag skulle ha mycket sämre kondition än jag hade. Och inte så mycket träningsvärk fick jag heller.

Men sen blev det för mycket inför midsommar med knytis både midsommarafton och midsommardagen med olika sidor av släkten, och vår del som skulle förberedas där. Så jag hade inte energi till något mer.

Härligt med pizzabilen, perfekt bryt efter all midsommarmat :) Och vilken härlig helg du verkar haft :heart:

Hoppas du har det bra på hantverksmässan!
Storasyster nov 2009
Lillasyster mars 2012
GulligaA

Inlägg av GulligaA »

Hej!!

Fick till fyra pass :clapping: :dance:

Tis: Styrka hk
Tors: Styrka hk
Lör: PW 50 min (egentligen 25x2 med liten paus på biblioteket)
Sön: Styrka hk

De flesta styrkepass jag gjort senaste tiden har varit ganska lätta, mest för att hålla igång. Men i torsdags så ökade jag vikterna igen, till där jag var innan allt började, men inte lika många repetitioner. Men jäklar vilken träningsvärk jag fick :lol: Nu ska jag öka med en rep i taget tills jag är helt tillbaka. Kändes så SKÖNT att ta i igen :)

Hoppas allt gick bra på mässan, och att du fick till något pass :heart:
Storasyster nov 2009
Lillasyster mars 2012
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Vad kul att du kom ut i joggingspåret igen!! Och att det gick bra! :clapping:
Och fyra pass förra veckan!! Wow! :clapping: Kul att du klarade ökning till dina gamla vikter! :)
Ja, den träningsvärken, den träningsvärken... :think: :shock: :D

Det blev en bra mässa till slut. Det var så segt med SÅ mycket färre besökare än vanligt...
Höll på att ge upp alldeles sista dagen och funderade på att inte åka dit igen... Men så kom det en tjej som hade butik i Arvika som undrade om jag sålde till butiker? Det gör jag ju. Och hon köpte MASSOR av saker!

Men någon träning efter mässdagarna blev det inte tal om... Jag och kompisen prioriterade mat och vin ;)

Men jag körde 3 pass mån, tis, ons innan i alla fall:
Mån: Veckans team
Ons: Veckans individuella. Såg överkomligt ut när han skrev det på tavlan, men var överjävligt :shock:

Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03. Driver eget grossistföretag hemifrån huset.
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Köttade på med 6 pass denna veckan.

Mån: Veckans Team
Tors: Fusion Fit
Fre: Veckans Team
Lör: fick med mig en träningskompis på ett puls/styrkepass. En ledare hade kört det strax innan och lät det stå kvar på tavlan till oss. Jääääättejobbigt var det!
Sön: Styrkepass i grupp.

Om en vecka sitter vi i Edinburgh! :) Vi ska till Skottland i 10 dagar, hyra bil och åka runt i detta vackra land :heart: Vi var där en gång för c:a 27 år sedan. Någon gammal favorit blir det, men även nya platser. :)
Då får vi se hur det går med träningen...

Kram Anna
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"