Hej allihop!
KÄRA Avocado, SÅ spännande med bf idag!!! Grattis, har helt missat att kolla den här tråden!! Hoppas att allt ska gå jättebra för dig och att vi snart får höra om en god förlossning när du fått din skatt!!
Själv tror jag knappt på att det redan är mitten av maj, jag plussade i januari och låg SÅ illamående hela feb-mars och bara led av graviditeten. Sedan har jag inte hunnit skriva här helt enkelt för att jag legat så mycket efter i livet i övrigt och tiden har flugit fram...men nu börjar jag inse att nedsläppet närmar sig med stormsteg! Inte minst för att magen vuxit så jag ser ut att vara i 7:e månaden...och när vi var på RUL (första UL för oss) i förrgår fick vi veta att det beror på att det är TVILLINGAR!!! :-({|= :-({|=

\:D/ \:D/

Har absolut inga gener för detta men åldern gör väl sitt...så nu blir vi en stoor familj med 4 barn istället för Svenssons med 3...

Massa praktiska saker som behöver fixas (helst igår eftersom de ju kan komma tidigt) men viktigast av allt är att barnen verkar må jättebra! Det känns som en stor välsignelse trots allt, hoppas vi ska klara av förtroendet vi fått!! Tvillingarna verkar vara tvåäggs och välväxta och vi har inte kollat kön (än iaf).
Bf är 2 oktober men det är SISTA datum för nedkomst eftersom man inte får gå längre än 40+0 med tvillingar. Blev tidigarelagd pga barnens stl så är nu i v. 20+2!! Hoppas på vaginal fl men det är tyvärr bara 50% chans till det...har bm på måndag och ska ställa alla frågor men har redan bokat in att jag ska få Aurorasamtal så det känns skönt när det nu dessutom blir två!
Vi bor extremt trångt i nuläget så bara att hoppas på att ngt större dimper ner från himlen... [-o< [-o< [-o< men i början är de ju stilla åtminstone...
Ja, det var min lilla bomb!!
Hoppas den här tråden blir riktigt full nu!! Och HEJA Avocado, önskar dig allt gott inför förlossning mm!
Kramar från Ylva!