Jamen självklart!!!
Världens bästa bok!
Hur skulle man annars ha vetat hur man gjorde med barn :-k
Men jag hittade inte hur man skulle fylla i pollen? Det brukar ju vara direkt när man öppnar frågan, eller är jag bara oteknisk som vanligt
Jag har läst en av AW's romaner och håller på med Barnaboken så det var lite svårt att välja men det blev. Alternativ 3.
Läste högt för maken igårkväll om Vällingsson fem månader. Mycket uppskattat.
Louise
Pojke juli 2004. SHN september 2004.
Flicka f?dd oktober 2000.
Delar av Barnaboken - men inte hela än tyvärr. Hade jag inte suttit så mkt framför darorn och surfat runt här bl.a. hade jag kanske hunnit läsa mer av Barnaboken! Tror faktiskt jag ska göra det nu! Tack för påminnelsen
Jag har läst om Barnaboken flera gånger,den ligger bredvid sängen och kikas i innan jag somnar. Det finns så mycket roligt att läsa i boken. Min sambo och jag diskuterar ofta Annas bok och hur man kan göra så man blir en så bra förälder/människa som möjligt (för sitt barn och för sig själv).
Läste boken först för 16 år sedan.
Har nu ihop med sladdisen fått uppgradera minnet. :-k
Det är väl ändå få böcker som är lika aktuella efter så många år
mamma till 6 busar födda mellan -86 och -03
varav 3 år familjehemsplacerade hos oss.
Har läst barnaboken från pärm till pärm och läser om valda delar fortlöpande...den står aldrig i bokhyllan utan är framme jämt. Tyvärr hade jag inte läst den när min första dotter föddes. Hade nog gjort en del annorlunda då....
Köpte boken för att jag var intresserad av SHN-kuren men tycker att hela boken är SKITBRA!!!! Håller med i det mesta av Annas resonemang. Tycker om hur hon alltid ställer sig på barnets sida och pekar på hur saker och ting ter sig ur barnperspektiv.