Hej!
Lgh140, Spännande med AfHo! På mitt gym har de något fort-gjort-pass som heter "Back to the 80´s" Låter kul, men jag har alltid känt mig urlöjlig när jag dansar, så jag vågar inte prova i en spegelsal...
Fy vad jobbigt med ryggen!

Hoppas det blir bättre snart, det är säkert bra med lite yoga!
Ja, det funkar bra med 8 veckors-upplägg även om jag denna period halkar iväg på lite annat...
Gulliga A, du låter på GÅNG!! :thumbsup: Det är ju jättebra jobbat med alltihop!
TorsMamma, ja du kör tufft trots bruten tå...
Imponerad

Och orolig på samma gång

För det kan väl inte vara bra att träna ändå??
Det blev faktiskt 5 pass i alla fall förra veckan, men ett av dem var väldigt kort.
Mån: brukar ju gå på det tuffa cirkelpasset, men nu krockade det med dansuppvisning/kursavslutning med Clara.
Åkte till gymmet på morgonen och på väg dit grämde jag mig över att missa veckans tuffaste pass...
Men så kom jag på att den cirkel vi gör nu är ju väldigt lätt att återskapa i gymmet och köra själv! Så det gjorde jag!
Tis: rodd intervall
Ons: tabata core
Fre: styrkepass
Lör: även då gjorde jag cirkelpasset på egen hand.
Börjar få ont i halsen... Tar ju alltid Echinaforce
direkt när första känningen kommer och det hjälper 19 ggr av 20. Det blir helt enkelt inget av förkylningen. Men denna gång kände jag det på väg till gymmet och hann inte vända... Så jag hoppas inte glappet innan jag tog det blev för långt och att jag vaknar pigg imorgon...
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.