Hjälp att få min ögonsten att sova gott

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: Hjälp att få min ögonsten att sova gott

Inlägg av TorsMamma »

Hej,

Jag tror du liksom får välja lite här... Antingen fortsätter du som du gör, varför leta fel där inga finns liksom? :roll: :wink:

Annars skulle jag lägga gå lite med vagnen, stanna så hon faktiskt somnar helt stillastående och vänta 10 min och SEN börja gå. Vill du av någon anledning inte gå ut och gå kan du ju lägga i sängen 2-3 v och arbeta in ramsan så. Men då är en liten risk att hon får korn på att gilla och sova i sängen där svängutrymmet är lite större. :lol: :wink: 8)
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Kodana
Inlägg: 10
Blev medlem: fre 03 apr 2015, 07:36

Re: Hjälp att få min ögonsten att sova gott

Inlägg av Kodana »

Hon har varit lite knepig att natta sen hon spydde :( Men idag gjorde jag som så att så länge hon var ledsen så var vagnen i rörelse, och när hon slutade gråta så var vagnen stilla. Hon somnade med stilla vagn idag :) Problemet ligger väl lite i det att om hon ska sova 1,5 timme och jag är ute en halvtimme så vaknar hon lätt efter det. Och öser det ner regn skulle det vara skönt om hon ville sova utan att jag måste promenera. Men som sagt, kanske är ett mindre problem än att jag måste bry mig om det egentligen :)
Noomi, född 140612
Påbörjad kur 150326
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: Hjälp att få min ögonsten att sova gott

Inlägg av TorsMamma »

:D 8) :thumbsup:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"