Då ska jag verkligen komma ihåg timjan-thé nästa gång någon i huset får hosta! Det låter ju fantastiskt bra!
Men det låter ju HEMSKT med tummarna!

När du verkligen behöver använda dem så mycket också med tryckning osv... Kan du komma på andra sätt att trycka? Mer med handlovar kanske? Kan du få tips från andra som håller på med samma som du? De får ju inte bli utslitna...
GulligaA, det vågar du VISST! Nu
är du ju bra!
Och du fortsätter äta Probion i förebyggande syfte? Ta dubbel dos ett tag, det skadar inte det minsta.
Kör som nu lite "lättare" träning PW:s och sådant kanske? Det är nog bra att försöka komma UT lite nu i vårsolen. Simning? Kan det vara något?
Jajemen

Hon med de onaturligt stora i proportion till den lilla, lilla tunna kropp med bara muskler hon har.

Men hon sliter på hårt den lilla tösen och är glad och käck
Min sambo gick förbi en gång när jag kollade in något pass på datorn. Han hörde bara
ljudet och frågade försiktigt "...Eh...vad tittar du på..?". Hon flåsar ju en del
Jag vet faktiskt inte om det finns nya pass, jag bara tog ett av dem.
Funderar på om jag inte ska ta och lägga in i alla fall ett zwow-pass/vecka. Det är ju HELT annat än det jag gör.
Tänker på en sak en av tränarna i Biggest loser sa till en tävlande (japp, jag kollar på det

)
Han sa att deltagaren kunde fortsätta mata på med den träning han gjorde,
men nu hade han nått ett läge där vågen skulle stå still. Nu behövde han komma utanför sin comfort zone om mer skulle hända - utmana sig själv på tuffare saker helt enkelt.
Det gör jag delvis nu när jag kommit ut i löpspåret. Jag ökar på springdelen lite varje pass. Lite i taget, jag är ju ovan vid konditionsträning.
Men med zwow kom jag
definitivt en bra bit utanför min comfort zone! Det är därför det känns som att det borde vara ett bra komplement!
Hjälp vad jag babblar! Men jag är så glad att ha er att babbla med
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.