Vi har kurat vår son nu fjærde natten.
De två førsta nætterna hade vi gode resultat och han sov upp till åtta timmar i stræck.
Det blev en del skrikande før att somna in och i "vargtimmen".
Efter allt skrikande har han blivit mycket hes och sjuk.
Jag har læst boken två ggr och læst på de viktigaste kapittelen hær och dær.
I natt har han gått tilbaka till att vakna var tredje timme.
Jag vet att vi har gjort flera misstag undervægs. Mycket besøk igår gjorde att vi glømde mata honom enligt schema. Det blev till att en måltid blev 45 min førsenad.
Plus mycket aktivitet gjorde honom okoncentrerad på maten.
Han blev också væckt 15min før tidigt på en av lurarna på dagen av misstag.
Min partner har inte læst boken då hon inte kan læsa svenska. FInns den på portugisiska?
Eller en e-bok på engelska? (Så fort något inte funkar lægger hon skulden på mig før jag har ju læst boken)
Nu kænns det næstan som vi e på ruta 1 igen efter alla stora framsteg vi gjorde de førsta två nætterna.
Vad kostar en certified SHN person? Finns det en i Oslo?
Idag har jag tejpat igen persienner och allt som finns på sovrummet, vi har sovit i vardagsrummet i fyra dygn nu vi. Æven nær vi fikk framsteg var vi ju tvugna att buffa mycket mer æn det stog att man skulle men han somnade till slut medans vi ramsade så det var u bra. Ingen napp, inget vatten/mjølk på natten och inte ihoprullad i filt och inget bærande. Vi har så ont i ryggen båda två redan.
Vårat førhållande hænger i en tråd vid skrivande stund. Vi har haft det mycket tufft och detta hr ju inte gjort det lættare precis...
Hjælp... Tack på førhand