Jag trodde jag skulle hinna först att skriva om detta, men någon var snabbare

.
En kommentar: FRUKTANSVÄRT ATT TITTA PÅ OCH JA - BARNMISSHANDEL = INGEN UPPFOSTRAN ÖVER HUVUDTAGET. STACKARS, STACKARS BARN!!!!!!!!!
Det som var så kul att se var att Nannyns åtgärder var ju precis som Madame Anna Ws filosofi. Klockrent eller hur?
Jag har sett ett sådant här barn i verkligen. Det var ett par mycket goda vänner till oss som kom på besök en helg. Deras flicka är 2 år och jag har aldrig sett maken till sådan obefintlig gränssättning. De hade inga sov eller matrutiner, ställde 100 frågor till dottern, det tog minst 1 h att natta flickan. Usch det var verkligen hemskt att se. Flickan blev inte lika hysterisk som pojken i programmet, men några utbrott fick hon allt. Föräldrarna visste inte alls hur de skulle hantera henne. Det slutade med att jag och min sambo och vår son stod uppe i ett av våra rum och hängde tvätt.....
Det var på ett sätt härligt att se programmet för vi fick en bekräftelse på att det vi gör med vår son (a la Anna W OCH VÅR EGEN filosofi) gör att vår son mår så bra så bra

. Han är en fröjd att ha

!
Familjen i programmet hade ju skapat ett monster. Killen skrek ju efter hjälp. Usch vad jag led med honom.
Kram
Kristin en stolt mamma till plutten
Storebror f. aug-04
Lillebror f. aug-06