Hej söndag och hej tråden!
Anna: fy vad tråkigt med förkylning, krya på sig! Haha, låtsastugga, det ska jag testa

April och maj är helt fullt av kalas för vår del, tvåårskalas idag, men det gick bra. Jag ser till att äta nyttigt mellis innan, så jag inte äter för mycket pga hunger.
Tone: mm, jag har funderat på nässkölj, har ofta problem med nästäppa och framför allt med beroende av avsvällande nässpray, men tycker det ser lite läskigt ut. Köpte nässpray med kortison i måndags, och tre dagar senare var jag bra!
Så här har min vecka sett ut:
Mån: Vila
Tis: Planka 45*3 och 15 min lätt styrketräning överkropp, "för att ha nåt att skriva i tråden"
Ons: Vila
Tors: 30 min på Step-maskinen i lagomt tempo.
Fre: Medeltuff styrketräning för hela kroppen på F&S. Kändes bra att kunna ta i lite!
Lör: Första löpturen på två år! Eller ja, jag gick lite, småjoggade lite, om vartannat så här i början, i 40 min. Så någon riktig löpturen var det väl inte, men snart så!
Sön: Barndans, jag tar i mer än barnen och hoppar och snurrar för att få lite träning av det. Jag ämnar också planka snart, har tappat lite där. Körde ju planka nästan varje dag förut. Bättring!
Och så cyklar jag ju fram och tillbaka till jobbet, som vanligt.
Sköter kosten mycket väl, även om det inte blir så mycket Medelhavet som jag önskar.
Jeansen, kanske gick de upp lite högre, men det kan lika gärna vara att de blivit lite uttänjda under provandes, men det bjuder jag på
God träningsvecka på er!