Mammakläder st 42/44 Säljes

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
lilltjejen
Inlägg: 199
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 14:08
Ort: Norraste Norrbotten

Mammakläder st 42/44 Säljes

Inlägg av lilltjejen »

Hej,

Kolla min annons på Blocket (sök på salopette så hittar ni annonsen) säljer Mammakläder i storlek 42/44 till bra pris. Är man forummedlem får man det billigare, för nu vill jag bli av med kläderna :D

Byxor, stl. 44 (L), dam
Bild 3 - PAKETPRIS MAMMABYXOR
1) H&M MAMA superskön svart långbyxa i bomull st 46. Skön hög mudd över magen. Lite tvättblekt.
3) H&M MAMA svart långbyxa (bomull) st XL i fint använt skick. Har valt en ljusare bild för att modellen ska synas tydligare. Byxan ÄR svart (ej grå).
4) PO.P beige långbyxa (mammamchinos) st L (42/44) använt skick.
5) PO.P jeans st 44 Använt skick, tyvärr lite fläckiga, bl.a. nedanför höger knä, syns i bilden.

Paketpris för ALLA byxor. Maila om du vill ha pris på bara en byxa.
150:-

Topp, stl. 44 (L), dam
Bild 4 - Paktpris MAMMATRÖJOR
A) PO.P helt NY marinblå top/linne storlek L (42/44). Lappar kvar. Nypris 295:- .
B) PO.P långärmad vit tröja fint skick, tyvärr litet litet hål framtill (kan nog lätt sys igen) storlek L
C) PO.P svart långärmad mammatröja, fint använt skick, storlek L (42/44). Ej så blek som på bilden.
F) Vit kortärmad top från Growinlifte st L, använt skick
D) Svart kortärmad top från PO.P st L fint skick men lite tvättblekt.
E) Svart kortärmad top från Growinlife st L, använt skick men endast lite tvättblekt
200:-

Byxor, stl. 44 (L), dam
Bild 5
Fantastisk mammabyxa från POP. Bästa byxan med helhög mage som går upp och täcker hela magen. 100:-
SusanD
Rådgivare/advisor
Inlägg: 3703
Blev medlem: fre 27 jan 2006, 16:51
Ort: Ängelholm
Kontakt:

Re: Mammakläder st 42/44 Säljes

Inlägg av SusanD »

Hej, nej några mammakläder behöver jag inte mer men jag ville bara höra om allt var bra med dig och de dina?

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"