Okej vänner här kommer lite skvaller om Olga

Hon var en helt underbar människa, så mycket glädje, massor av energi och så otroligt öppen och vänlig. Inte alls sträng och barsk på något vis men hon har ju en drivkraft som får en soffpotatis som mig att rodna.
Hon är väldigt lik min syster, ser på något sätt det goda i alla människor hon möter. Inget fördömande utan bara peppande och sen tycker hon att det är viktigt att man gör träningen till sin egen grej så att man fortsätter, så att det passar in i ens eget liv.
Ja det var stort att träffa henne och få lära känna ännu en vän för så känns det verkligen. Vi pratade mycket under lunchen om hur vi träffade våra respektive och hur vi roddar våra liv med barn, träningen och allt annat som ska få plats däri.
Nu måste jag bara lösgöra lite tid så jag får igång mitt företag. Det är mitt första egna företag, har haft tillsammans med andra tidigare inom andra områden men det är ju lite annorlunda att stå för det hela själv. Anders har ju haft eget så han är ett bra bollplank.
Så vad det gäller träning och inspiration för den biten är livet på topp. På andra plan är den på botten men så kan det ju vara periodvis utan att man går under.
Kram Susan