BB-mammagrupp i Stockholm någon?
-
SaraMilana
Re: BB-mammagrupp i Stockholm någon?
Jag håller alla tummar och tår för att vi är fit for fight tills dess! Stella äter som en liten fågelunge och sover mest hela tiden. Fullt förståeligt tycker jag som åkte på samma skit fyra dagar innan henne och fortfarande inte fått tillbaka aptiten riktigt.
-
Irmasmamma
Stackars Stella!!
Hoppas hon är på banan snart igen! Tisdag funkar för oss, dock är Irma FORTFARANDE snorig, så om ni är rädda för smitta så får vi avstå... (Dock är det nog samma förkylning som de flesta haft iochförsig...) Vi kan även torsdag denna vecka!

Irma
111108, SM från 3 veckor.
Olof
131008, SM från början.
Olof
Min lilla är också lite snorig
Oklart om det är igen eller fortfarande. Idag har hon varit jättetrött, men det kan bero på att vi varit utomhus nästan hela helgen
Båda ungarna var helt slut ikväll, lillis somnade medan hon drack välling och det har inte hänt på flera månader
Vi hörs under morgondagen så stämmer vi av läget!
Vi hörs under morgondagen så stämmer vi av läget!
Mamma till två barnaboksungar med apit på livet, födda i december 2008 och juli 2011
Hej på er, hur ser planerna ut?
Jag skulle gärna komma på besök jag med, om jag får.
Var det Huddinge ni skulle till? Får det plats en till?
kram Tin
Jag skulle gärna komma på besök jag med, om jag får.
Var det Huddinge ni skulle till? Får det plats en till?
kram Tin
Lilla O född 2010-02-04 (42+1)
Standardmodellat sedan 13 mars då hon var drygt 4 veckor.
Lilla M född 2012-11-29 (39+0)
SM från början, vad annars
-
SaraMilana
Hej på er!
Jag törs inte komma och träffa er imorgon! Stella får fortfarande kväljningar när hon äter, äter ungefär hälften av vad hon brukar och är fortfarande risig i magen. En till tand är på gång, men jag vet ju inte hur mycket som beror på det och hur mycket som beror på sviterna av magsjukan. Känner mig inte helt hundra själv heller, en vecka senare... Och så är vi nog inte så himla sugna på fler förkylningar nu. 8-[

Jag törs inte komma och träffa er imorgon! Stella får fortfarande kväljningar när hon äter, äter ungefär hälften av vad hon brukar och är fortfarande risig i magen. En till tand är på gång, men jag vet ju inte hur mycket som beror på det och hur mycket som beror på sviterna av magsjukan. Känner mig inte helt hundra själv heller, en vecka senare... Och så är vi nog inte så himla sugna på fler förkylningar nu. 8-[
-
Irmasmamma
Ja, vad säger ni, go'vänner, ska vi skjuta upp dejten lite till, tills alla är fit for fight igen?
Tin, självklart är du välkommen i gänget!! (Säger jag som har en lägenhet som är för liten för att ses i nu när vi är så många...
) Vi är ingen "fast" grupp, utan de som kan henkar på när det passar, helt enkelt!

Tin, självklart är du välkommen i gänget!! (Säger jag som har en lägenhet som är för liten för att ses i nu när vi är så många...
Irma
Olof
131008, SM från början.
Olof
Åh vad kul,
Men först måste alla bli friska, Huddinge stod visst på schemat.
Jag har radhus i Vallentuna där det får plats ett helt gäng om det saknas lokal vid något tillfälle.
Massor med rum för små daglurare.
kram Tin
Men först måste alla bli friska, Huddinge stod visst på schemat.
Jag har radhus i Vallentuna där det får plats ett helt gäng om det saknas lokal vid något tillfälle.
kram Tin
Lilla Stella då!SaraMilana skrev:Jag törs inte komma och träffa er imorgon! Stella får fortfarande kväljningar när hon äter, äter ungefär hälften av vad hon brukar och är fortfarande risig i magen. En till tand är på gång, men jag vet ju inte hur mycket som beror på det och hur mycket som beror på sviterna av magsjukan. Känner mig inte helt hundra själv heller, en vecka senare... Och så är vi nog inte så himla sugna på fler förkylningar nu. 8-[
Ja det är väl lika bäst.Irmasmamma skrev:Ja, vad säger ni, go'vänner, ska vi skjuta upp dejten lite till, tills alla är fit for fight igen?![]()
Trevligt! Välkommen i gänget!Tin skrev:Jag har radhus i Vallentuna där det får plats ett helt gäng om det saknas lokal vid något tillfälle.Massor med rum för små daglurare.
Mamma till två barnaboksungar med apit på livet, födda i december 2008 och juli 2011
Trist att vara sjuk, alla får bättra på sig snarast så vi kan ses 
Jag är på så snart det blir tillfälle. Jag har en trea (+ klädkammare och balkong hehe) tio minuter från stan om det behövs lokal.
Hörs snart igen!
Jag är på så snart det blir tillfälle. Jag har en trea (+ klädkammare och balkong hehe) tio minuter från stan om det behövs lokal.
Hörs snart igen!
E född 2011-07-19
Planerad kurstart 2012-01-19
Planerad kurstart 2012-01-19
Nu är vi hemma igen och den här veckan gör jag gärna nåt om det går med kort varsel! Hoppas alla kryar på sig snart.
Nelly f. 28 maj 2011
-
Irmasmamma
Välkommen hem, emu!
Hoppas ni har haft det härligt!
Tyvärr är vi upptagna både torsd och fred nu, och kan inte ses
Börjar du jobba på månd sen?

Tyvärr är vi upptagna både torsd och fred nu, och kan inte ses
Irma
Olof
131008, SM från början.
Olof
Ja välkomna hem Emu!
Nästa vecka funkar tisdag eller onsdag bäst för min del
Hur ser det ut för er andra?
Nästa vecka funkar tisdag eller onsdag bäst för min del
Hej alla,
Onsdag funkar fint för mig.
hoppas ni andra kan då så jag får träffa er
Tin
Onsdag funkar fint för mig.
Tin
-
Irmasmamma
Ajdå, för mig funkar bara tisdag tyvärr.......
Irma
Olof
131008, SM från början.
Olof
Hur ser det ut för er andra? Och kan du även på tisdagen, Tin?