Hej!!
Vi står på benen idag, trots allt. Lillkillen är en envis typ, så första uppvaknandet, klockan 21.40 ville aldrig ta slut...hela tiden tänkte jag att nu har han nog somnat på riktigt men misstog mig var gång när jag insåg att han inte alls tänkt lägga sig ner och somna. Jag lade tillrätta, buffade, solfjädrade kort, ramsade mig ut, lyssnade, väntade, ramsade och buffade igen...och igen och igen och igen, ibland solfjädrade jag en längre stund också när jag inte tyckte buffningen tog...han gav sig inte förrän klockan halv tolv, sov sedan en halv-timme, vaknade till och somnade om med buff, solfj, ramsa efter ytterligare en halv-timme och bestämde sig sedan till sist för att sova till 03:40. Stackarn var nog inte alls övertygad om att mamma tänkte stå för vad hon sa denna gången och ville nog försäkra sig ordentligt om sanningen i mina ord...
Klockan 03:40 somnade han om på tio minuter med två buffningar och ramsor.
Sov sedan till 05.25, somnade då om på fem minuter med kort buffning och ramsa och togs sedan upp för en riktigt GLAD morgon klockan 06:35!!
Mamman är inte jättetrött idag för jag fick några timmars sömn här och där trots allt, men lillen är det definitivt. Han sover igenom sina dagpass som en stock och jag tror på att han kommer visa vad han lärt sig inatt [-o< (då jag skall ladda med godis och kaffe i mängder

)