Tack för dina bra svar, det är så skönt att få feedback, jag blir väldigt peppad och inspirerad att köra vidare. För det GÅR bra, inatt sov Gry hela natten själv!! [-o<
Vilan vid 09:30 gick jättebra, då är hon tydligt trött. Somnade på 1 minut.
Vilan nu vid lunch är lite svårare för henne att komma till ro på, då är det nog precis som du säger, hon har för kul innan. Hon hinner komma upp i sitt esse efter mycket sömn tidigare och lunch. Vill INTE sova. Men visst behöver hon det och somnar till slut, idag efter 10 min och 1st tillrätttaläggande av mig, där hon igen satt upp och tokgrät. Lite missnöjd att jag gick in, men gör det supernsabbt och distinkt, hon fattar då nästan direkt. BRA att hon somnade så mycket snabbare idag, men nästa gång ska jag INTE gå in. Jag tror hon tar ramsan rätt så bra, känner att jag får respons rätt så fort, så nu är det nog upp till mig att förmedla säkerheten ännu bättre genom att inte gå in utan låta henne hitta ner på plats själv. Det är nästa mål!! Det känns sjukt bra det här och att ha "attityden av självklarhet" hjälper sanslöst mycket känner jag, härligt!!
Ha en bra dag!
Hälsningar Sara
ps.ska kika i de andra trådarna, kanon!!