Resesäng Nomad köpes!

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
MammaMary
Inlägg: 128
Blev medlem: tor 10 mar 2011, 09:37

Resesäng Nomad köpes!

Inlägg av MammaMary »

Hej alla föräldrar :)

Jag är på jakt efter en smidig resesäng som är lätt att packa up och ner samt smidig att ta med. Jag har fått tips om att en sån här ska va bra:

http://www.littlekidscorner.se/sv/produ ... era-farger

Är det nöjligtvis någon som har en sån att sälja :?:

/MammaMary
Vår lilla prinsessa föddes augusti 2010. Vi började kura henne den 25:e mars 2011.
mammaT
Inlägg: 277
Blev medlem: tis 23 aug 2005, 13:03
Ort: Lerum

Re: Resesäng Nomad köpes!

Inlägg av mammaT »

Hej!

Länken funkar inte, men jag rekommenderar verkligen Babybjörns resesäng light. Den är supersmidig att packa upp och ihop, kommer med en väska som tar väldigt lite plats när den är ihoppackad och har en TJOCK madrass. Fast den är ganska dyr...
Storebror född 1:a februari -05. Kurad vid 5,5 mån
Lillasyster född 29:e mars -09. SM från start
Lillebror född 11:e maj -11 SM från start
MammaMary
Inlägg: 128
Blev medlem: tor 10 mar 2011, 09:37

Re: Resesäng Nomad köpes!

Inlägg av MammaMary »

Åh tack för tipset :D

Vet du vart den finns att köpa, finns den på Babyland eller Babyproffsen? Vad kostar den?
Vår lilla prinsessa föddes augusti 2010. Vi började kura henne den 25:e mars 2011.
Tetz
Inlägg: 1148
Blev medlem: mån 16 feb 2009, 14:49

Re: Resesäng Nomad köpes!

Inlägg av Tetz »

mammaT skrev:men jag rekommenderar verkligen Babybjörns resesäng light.
Håller helt med! :D Min tjej sover inge vidare i vagn, så vi behövde en säng vi kan släpa med oss överallt. Och då prioriterade vi att den var enkel att slå upp och fälla ihop, och det tar typ 15 sekunder med BabyBjörnen.

Kan också berätta att hela sängen är tvättbar. Det var jag speciellt nöjd med när lillan kräktes ner den... :wink:

Den brukar kosta drygt 2000 kr och finns på hos de allra flesta barnbutiker.
Mamma till två barnaboksungar med apit på livet, födda i december 2008 och juli 2011
MammaMary
Inlägg: 128
Blev medlem: tor 10 mar 2011, 09:37

Re: Resesäng Nomad köpes!

Inlägg av MammaMary »

Ja vår lilla kuras sen en månad tillbaka och vi har inte provat vagnen än så en resesäng är ett måste. Vi har beställt en Babybjörn nu :)
Vår lilla prinsessa föddes augusti 2010. Vi började kura henne den 25:e mars 2011.
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"