Hallå allihop!
Jag har datastrul och har svårt att komma ut på nätet...
Men jag vill bara berätta att allt flyter på precis så bra som det skall sedan min inryckning och "förklaring".
Visst har det varit några enstaka gånger då hon gråtit och bett om hjälp men då har det alltid funnits en enkel förklaring, typ att hon visat sig ha feber eller plötsligt blivit tvärtäppt i näsan. Det har bara varit att gå in och ge nässpray eller så, och ramsa ut igen och sedan har hon sovit gott hela natten. Precis som det skall vara alltså.
Och numera är det en REGEL att det inte pips det minsta vid läggning. Nejdå. Tvärtom sjunger hon sig till sömns, om hon inte bara gosar in sig och somnar direkt efter lite mys med nallen!
Och jag har äntligen fått uppleva just det där som Anna W pratade om på föredraget, när det tar två minuter att lägga.
Jag har fått telefon, sagt att jag ringer upp för jag skall just lägga, lagt henne och ringt upp efter någon minut.
"jaha, var var vi någonstans" har jag kunnat säga och personen i andra änden har bara varit helt mållös....!
HÄRLIGT!
Och min smarta pappa gav mig Barnaboken i julklapp så nu har jag också en "bibel" vid sängkanten!
Kram på er alla!
Prisa Anna Wahlgren, här kommer sömnåterb&au
-
Bustrollets Mamma
Prisa Anna Wahlgren, här kommer sömnåterb&au
Ensamst?ende mamma till flicka f?dd 021114.
Startade kuren 14/10-04.
TV? TUFFA M?NADER tog det att n? fram till m?let...
Startade kuren 14/10-04.
TV? TUFFA M?NADER tog det att n? fram till m?let...
-
father of sons
Hej!
Tänk, vad härligt att du gick på föreläsningen!
Du kanske hade tagit tag i detta ändå??
Men föreläsningen var nog kanske det som fick dig att börja?
Och vad skönt att du hittade tillbaka till Forumet, så vi alla här som följt och stöttat dig på vägen fick se att du klarar detta så galant!
Tid har det tagit, men visst är det värt det?
kram anna
Tänk, vad härligt att du gick på föreläsningen!
Du kanske hade tagit tag i detta ändå??
Men föreläsningen var nog kanske det som fick dig att börja?
Och vad skönt att du hittade tillbaka till Forumet, så vi alla här som följt och stöttat dig på vägen fick se att du klarar detta så galant!
Tid har det tagit, men visst är det värt det?
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.