Hej Sanni och välkommen hit!
Eran älskling behöver verkligen en kur! Men man kan inte "prova SHN". Man måste veta varför man kurar barnet. Man måste förstå varför man gör som man gör. Är det brådis skulle jag göra följande. Beställa SHN-boken. Medans du väntar på att den lilla boken kommer så. Läs Lathunden. Gör ett schema. Skriv ned det här så vi kan kika på det så allt är i sin ordning. Bestäm datum för kurstart och sedan kör du. Så fort du fått boken så lovar jag dig- du kommer läsa den i ett hugg. Den är inte lång, rolig och konkret. You're going to love it!
Jag läste och kurade samtidigt. Första natten ska man ju vara vaken ändå så då läste jag.
Jag var dock noga med att titta på de små videoklippen på hur Anna buffar, vagnar, ramsar osv för att verkligen förstå hur jag skulle göra. Sedan övade jag på en kudde och på mitt eget lår när det gällde tryck. Jag kände efter att hur mkt jag skulle trycka för att det skulle kännas utan att vara obehagligt. Stadigt och betryggande- då får det inte inte vara för löst för då ger det inget besked.
Ang lilla mannen som jobbar så mkt så skulle jag vilja säga en sak. Ni mår inte så bra eller hur? Ni är slutkörda. Eran son känner likadant fast värre.

Om man verkligen förstår det samt är medveten om vad extrem sömnlöshet kan innebära för en liten människa i längden så vet e fan om jobbet skulle gå först. Ursäkta språket.

Vi talar ju inte om en evighet. Du behöver en kväll att läsa lilla boken och sedan 3 kurnätter. Det måste ju även en upptagen man kunna ge sin son! ( Sa hon barskt.

)
Allt detta säger jag med massa värme!

I förhoppning om att eran son ska få sova kungligt framöver så som det anstår en ny liten herre som ska bli kung över tillvaron.
Värme!/Luvisen