Rapport söndag natt:
Om ni tycker att jag tjatar för mycket i det här fast jag är "klar" med kuren så är det mycket för att jag vill dokumentera och för att jag inte tycker att det funkar klockrent än, ser fram emot en hel vecka med hela-natten-sömn....Men jag blir givetvis jätteglad om ni "proffs" vill gå in och tycka till.
Läggningen var lite svårare, ville inte ligga kvar i sovställning utan busa mer.... när jag släckte och ramsade ut var det lite protester ett tag, protesterna tilltog efter 20 minuter, då jag gav en påminnelse. Efter 30 minuter satte jag på lite musik till M efter att ha lagt honom till rätta och då somnade han på 7 minuter....

[-X
Vaknade 1.40 gråten tilltog efter 10 minuter och då påminde jag, mera gråt, mer ledset än argt, efter ytterligare 30 minuter lade jag till rätta [-X (I know) och spelade lite musik, M tystnade men var ändå vaken till nästan 3.00...
7.15 godmorgon till en jätteglad kille.

(han fick sova en kvart extra...)
Fråga

Om vi någon gång tar en "sovmorgon" typ tills han vaknar.... kan jag justera bort sömn under dagen då med att dra av marginalkvartar eller ska jag bara låta bli... Han (och jag) kan ju vila igen på förmiddagsvilan...