Hej på er!
Här hemma har det varit lite svajjigt när vi nu har givit oss in på den fasta matens väg. Men nu tror jag att vi har spårat i igen och är påväg åt rätt håll.
Hon hade några dagar med mycket uppvak och hungrig på natten.
Fick återinföra 23-flaskan igen. Men nu när det börjar stabilisera sig så tror jag nog att jag ska ta bort den igen...
Nu har jag börjat med välling på morgonen. Slank ner lätt i lilla magen
Banan är en favorit verkar det som...när det efter ett tag tar emot med puréerna och sura minerna kommer fram när jag försöker truga kan hon alltid klämma i sig en liten banan som efterrätt.
Magen har kommit igång så det verkar inte som att den har något problem att hänga med.
Däremot är jag fortfarande lite orolig för hennes vätskeintag och har börjat smyga in lite extra ammning när hon vaknar efter fm luren och efter kvällsluren. Bra eller dåligt...tja...jag vet inte. Men jag kände att hon kan ju inte klara sig på 2-3dl vätska per dag. Tyckte att kisset minskade och blev mer koncentrerat. Nåväl...
Så nu ser det alltså ut såhär...
ca 08:00 Vaknar, får välling i mörkret och sedan godmorgon!
10:00 Sova 45 ammar en skvätt när hon vaknar...
ca 12:00 Puré ca ½-1dl + en banan
13:00 Sova 2tim
15:00 Ammar, får lite fruktpuré sedan
17:00 Sova 45min ammar en skvätt när hon vaknar...
18:30 Gröt (ser ut som ett slagfält vid matplatsen efteråt..

)
19:30-19:45 kvällsslurk...oftast inte så intresserad av det
20:00 Godnatt
23:00 ger flaska i sömnen ca150ml
03-04 nattmål
Det jag har börjat fundera på är det här med hela nätter. Har kännt att jag inte vill dra igång med det innan hon får i sig ordentligt med mat på dagen. Men nu kanske det är dags?
Frågan är...vi ska åka ner till Österrike om 3 veckor och jag är i valet och kvalet om jag ska köra en liten minikur innan eller efter. Eller om jag ska köra på med maten och se om hon gör natt av sig själv. Jag skulle ju kunna avvakt 1 vecka till och sedan köra kur om hon inte tar natt av sig själv. Hur skulle ni göra? 8-[