nyfiken på personlig utveckling genom ett medium?

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
inger
Inlägg: 2187
Blev medlem: tis 01 nov 2005, 18:20
Ort: Göteborg
Kontakt:

Kan tillägga

Inlägg av inger »

En god vän till mig har också fått coaching via telefon efter rekommendation av mig. Hon är mycket nöjd. :D
Två underbara tonåringar


http://barnboksnatet.blogspot.com/
blivandemamma
Rådgivare/advisor
Inlägg: 1573
Blev medlem: tor 14 dec 2006, 21:03

Inlägg av blivandemamma »

Hej igen Inger!

Vad hääärligt att höra! Jag blir varm inombords. Partisk som jag är, tycker jag att mamma är en helt fantastisk människa. Men jag vet också att hon har en enorm förmåga och är glad att hon kan använda den för att hjälpa andra.

Hoppas andra som kanske tvekar, tar mod till sig att beställa tid nu också. Telefoncoatching är ju dessutom väldigt prisvärt. 300 kronor tror jag att det kostar.

:heart:

Anna
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
inger
Inlägg: 2187
Blev medlem: tis 01 nov 2005, 18:20
Ort: Göteborg
Kontakt:

Väldigt bra

Inlägg av inger »

Nu har jag haft en andra coaching via telefonen.
Jag får säga att det gav lika mycket den här gången. Det är väldigt ärligt och inget inlindat.
Jag har fått en del att tänka på och en uppgift att göra för mig själv.

Jag måste säga att jag tycker att det här är bättre än att gå i någon terapi.
Det är skönt med någon som bara ser utan de förutfattade meningar som alltid bildas då man bygger upp relationer med människor.

Hon var noga med att säga att hon inte kom ihåg förra samtalet och att hon nu började på nytt.
Och hon såg också saker som träffade mitt i prick.

Jag är inte säker på att vänner alltid orkar vara så ärliga.
Och jag tror att man medvetet eller omedvetet alltid kan manipulera en terapeut till att inte se det man inte vill att någon ska se om en själv.
Två underbara tonåringar


http://barnboksnatet.blogspot.com/
blivandemamma
Rådgivare/advisor
Inlägg: 1573
Blev medlem: tor 14 dec 2006, 21:03

Inlägg av blivandemamma »

Hej ni som läser i den här tråden :D

Vet inte om det är du Inger, som sprider budskapet vidare :heart: men mamma har visst haft en rusch med nya kunder på sistone och kanske är det härifrån :heart:

Jätteroligt att det är fler och fler som bokar tider! :D

:heart

Anna
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
oakarin
Inlägg: 208
Blev medlem: tis 08 jul 2008, 11:29

Inlägg av oakarin »

Jag har bokat! :D
Såg tråden här och har varit hos ett medium i Göteborg tidigare så jag kommer att ha lite att jämföra med. Ska bli så spännande! Tycker att fler borde passa på att prata lite mer om sig själva, sina drömmar och framtidsplaner. Även om man inte "tror på sånt" så kan det väl vara kul att få spåna lite om vem man är och vart man är på väg?! Tror att många tuggar på i vardagen och glömmer bort kärnan i sig själva.

Hälsa till din mamma så gott!

Karin
Maya född med planerat kejsarsnitt 25/6 2008. Beräknad till 4/7 men låg i säte så det blev snitt.
inger
Inlägg: 2187
Blev medlem: tis 01 nov 2005, 18:20
Ort: Göteborg
Kontakt:

Roligt

Inlägg av inger »

blivandemamma skrev:Hej ni som läser i den här tråden :D

Vet inte om det är du Inger, som sprider budskapet vidare :heart: men mamma har visst haft en rusch med nya kunder på sistone och kanske är det härifrån :heart:

Jätteroligt att det är fler och fler som bokar tider! :D

:heart

Anna
Det är väldigt roligt. Det är säkert härifrån hon får kunder. Förutom det här forumet är det bara en vän jag rekommenderat det.

Hoppas hon också känner efter och inte tar på sig för mycket.
Kan tänka mig att det hon gör tar mycket på krafterna.

Hälsa henne så gott. :heart:
Två underbara tonåringar


http://barnboksnatet.blogspot.com/
blivandemamma
Rådgivare/advisor
Inlägg: 1573
Blev medlem: tor 14 dec 2006, 21:03

Inlägg av blivandemamma »

Hej igen!

Så roligt oakarin! Hoppas att du får en jättefin upplevelse :heart:

Inger: Jasså! Tippade att det var du :wink: Hon tackar för hälsningen och hälsar tillbaka att det ger så mycket mer :heart:

Kram,

Anna
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
oakarin
Inlägg: 208
Blev medlem: tis 08 jul 2008, 11:29

Inlägg av oakarin »

Åh, jisses! :shock:

Det var bland det häftigaste jag varit med om! :heart:

Har precis avslutat en timmes samtal med Fia och vad ska man säga?! Det är tur att jag varit hos medium förut så att jag vet att det "funkar" annars hade jag nog varit i mer chock än jag är nu! Hon var helt otrolig! :D
Tänk dig att du sitter och pratar med någon som "suttit på din axel" och sett ditt liv genom dina egna ögon! Fantastiskt! Upplyftande! Stärkande! Rekommenderas!!!
Maya född med planerat kejsarsnitt 25/6 2008. Beräknad till 4/7 men låg i säte så det blev snitt.
blivandemamma
Rådgivare/advisor
Inlägg: 1573
Blev medlem: tor 14 dec 2006, 21:03

Inlägg av blivandemamma »

Men oj, Karin :heart:
Det var inget dåligt betyg! Jag blir alldeles rörd! Va häftigt! Jag hoppas att det är någonting du kan ha nytta av framöver :heart:

Kram,
Anna
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
NlNA
Inlägg: 280
Blev medlem: tis 22 apr 2008, 20:02
Ort: Halland

Re: nyfiken på personlig utveckling genom ett medium?

Inlägg av NlNA »

Hej :!:
Både jag och min sambo pratade med Fia för drygt en månad sen genom tips härifrån :D och vi är imponerade, framför allt jag :D .

Glömde av att återkomma till forumet för att berätta detta och ser nu att det är fler som gjort det :!:
Har tipsat andra också för Fia var verkligen suverän och kändes så trygg att prata med.

När man har svårt att sätta ord på sina känslor och tankarna bara flyger runt och man vet varken ut eller in, så var det så gott att prata med någon som precis berättar vem jag är, hur jag tänker, varför jag handlade si och så och redde ut mina garnnystan till trådar som jag sen kunde ta på.
Hon läste delar av mitt liv som en öppen bok och det var inte alls skrämmande, bara skönt att få sätta ord på mina tankar och känslor.
Vi pratade i 1½ timme och jag återkommer ständigt till mina papper där jag skrev ner allt hon sa.
Har träffat flera andra medium under mina år så jag har erfarenhet och Fia toppar den listan nu :!:
Synd att det är en bit dit annars hade jag gärna träffat henne personligen :wink: .

Kanske ska önska mig det i julklapp :?: :santa:
Nina
NINA
Lisa för själen kom december 2007.
Mors lilla Olle kom juni 2010.
blivandemamma
Rådgivare/advisor
Inlägg: 1573
Blev medlem: tor 14 dec 2006, 21:03

Re: nyfiken på personlig utveckling genom ett medium?

Inlägg av blivandemamma »

Men oj. Jag har glömt att svara i den här fantastiska tråden. Den som gör mig så GLAD, stolt och lycklig! Era svar är fantastiska.

TACK TACK TACK, Nina för att du delar med dig. Jag blir verkligen berörd. Det betyder så mycket!

Kramar

Anna
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
blivandemamma
Rådgivare/advisor
Inlägg: 1573
Blev medlem: tor 14 dec 2006, 21:03

Re: nyfiken på personlig utveckling genom ett medium?

Inlägg av blivandemamma »

Hej!

:D

Tänkte bara tipsa om mammas blogg,
http://blogg.fianathome.se/

som även nås från hemsidan http://www.fianathome.se/

:heart:

Anna
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
extradarkchocolate
Inlägg: 113
Blev medlem: lör 30 okt 2010, 19:38

Re: Väldigt bra

Inlägg av extradarkchocolate »

inger skrev:Nu har jag haft en andra coaching via telefonen.
Jag får säga att det gav lika mycket den här gången. Det är väldigt ärligt och inget inlindat.
Jag har fått en del att tänka på och en uppgift att göra för mig själv.

Jag måste säga att jag tycker att det här är bättre än att gå i någon terapi.
Det är skönt med någon som bara ser utan de förutfattade meningar som alltid bildas då man bygger upp relationer med människor.

Hon var noga med att säga att hon inte kom ihåg förra samtalet och att hon nu började på nytt.
Och hon såg också saker som träffade mitt i prick.

Jag är inte säker på att vänner alltid orkar vara så ärliga.
Och jag tror att man medvetet eller omedvetet alltid kan manipulera en terapeut till att inte se det man inte vill att någon ska se om en själv.
Jag tror att jag också ska beställa tid! Hur gick det till, hade du frågor till henne eller såg hon saker utan att du sa något?
inger
Inlägg: 2187
Blev medlem: tis 01 nov 2005, 18:20
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: nyfiken på personlig utveckling genom ett medium?

Inlägg av inger »

Hon såg saker utan att jag sa något.

Hon sa saker som hon omöjligt kan veta något om. Hon beskrev mina barn på pricken och jag sa inget om att jag har barn för att nämna något.
Två underbara tonåringar


http://barnboksnatet.blogspot.com/
extradarkchocolate
Inlägg: 113
Blev medlem: lör 30 okt 2010, 19:38

Re: nyfiken på personlig utveckling genom ett medium?

Inlägg av extradarkchocolate »

inger skrev:Hon såg saker utan att jag sa något.

Hon sa saker som hon omöjligt kan veta något om. Hon beskrev mina barn på pricken och jag sa inget om att jag har barn för att nämna något.
Åh, det är så häftigt! Jag ska absolut beställa tid, fast senare när pengapungen är fylld igen.
Och tack!
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"