Vi är tillbaka på dag 1 känns det som, hon svarar inte alls på pappas ramsa. Jag (mamma) körde natt 1 & 2, och andra natten, och som önskat märkte jag natt 2 att hon svarade tydligare, tog ramsan mer och mer. Vi klarade oss med endast lite buffning - under ett pass i vargtimman fick jag gå in och buffa.
Men vid denna läggning rådde kaos. Vi har tränat teknik och ramsor tillsammans, så det är inte att han är oinsatt eller har annan teknik än jag. Hittills (innan kuren) har det varit jag som har lagt 8 gånger av 10 och hon är väldigt mammig just nu. Det är ju vi som är hemma om dagarna så det är ju inte så konstigt.
Jag backar, har inte alls lagt mig i kvällens läggning som tog 35 minuter. Pappa är lätt olycklig just nu
Det känns trist att uppleva det som att vi är tillbaka på ruta ett
Resultat natt 1: Hon sov knappa 9 timmar av sina 11,5. Vaken 2 timmar kring midnatt, 45 minuter av denna tid ARG
Resultat natt 2: Hon sov drygt 10 timmar av 11,5. Vaknade tre gånger, sista gången (vargtimman) var hon vaken 50 minuter och jag fick buffa henne i två omgångar. Övriga två uppvak löstes med ramsa samt ramsa+solfjäder.