Min dotter på 3,5 månader börjar rata amningen mer och mer och jag kompletterar därför med mjölkersättning. Som det verkar nu så tror jag hon inte kommer amma så värst länge till tyvärr. Min älsta dottern ammade jag till 1,5 år (delamma), så det känns lite snopet.. Nattetid äter hon helt ok och när jag ammar direkt efter uppvak, men annars vill hon inte ha alls.

Ger babysemp 1 nu. Såg att det finns babysemp2 från 4 månader. Är det något jag kan byta till nu? Vad är skillnaden? (Sitter ute på landstället och har inte möjlighet att söka information så slänger in frågorna här, då det alltid finns kunskap här

)

Ger i DrBrowns flaska med hål nr 2. Bör jag byta till 3?

Välling kan ges från 4 månader, är det majsvälling som är mildast? Bör jag byta från ersättning till välling vid 4 månader eller ersätter man vissa mål eller hur gör man? När man ger välling finns det väl speciell napp för det? Min älsta dotter ratade alltid nappflaska och åt aldrig välling, så jag har noll kunskap här
Har även börjat med gröt, det är ganska smaskigt tycker hon, men har inte fått upp tekniken än för hur man äter några större mängder.
Ja som ni ser kan jag inte mycket om det här..
Tack tack på förhand!