Ojojoj vilken eftermiddag. Och då inte ojojoj i bra bemärkelse utan ojojoj som shit vad hände, var kommer alla frågor ifrån?
R skrek sig igenom hela eftermiddagsluren, 45 minuter i sträck. Ingen ramsa nådde fram, buffning gick ok men solfjäder fungerade inte alls. Som socker på det hela var syster arg när jag gick in till R och gallskrek utanför. Efter 45 min buffar jag lugn och tar upp honom. Han fortsätter att skrika så han skakar i flera minuter.
R har 39 graders feber, åt dåligt till lunch och efter långluren (som efter 90 minuter slutade med FRÅGOR i massor.
En ganska lång eftermiddag blev det här med sjuk R och en småkrasslig syster.
R fick i sig välling viod 18.30 och höll på att somna i min famn. Kan tro det jag. Pappa fick honom att skratta från tårna iallafall och han fick bumsa i säng 18.45. Tystnade fort men efter några minuter började han att fråga. Stora frågor igen. Ramsan gick hem efter 12 verser, han tystnar men böjar om. Efter 10 min går jag in lägger tillrätta, 4 omgångar buff får tyst honom, går med ramsa, stora frågor igen, ramsa, frågor, ramsa, frågor, ramsa. Pang det blir tyst.
Nu känner man sig lite mör. Hoppas på att alvedonen kickar in i R och låter honom sova. Syter har ögoninfektion och feber hon också. Dock ett trevligt avslut på dagen - Pappa, dagis, roligt!
Lindsey, vi gör precis som chokladkaninen skriver, ger välling morgon och kväll (blandad med ersättning) och så ersättning rakt av som tillägg efter lunch och middag samt ersättning efter långluren. R har kommit på det där med maten nu också så han får mat både vid 10 och 17 nu. Gillas mycket!

Hoppas att du frisknar till fort! Kram!!
I född 080813. 40+6. Kurstart 23 februari 2009.
R född 100125. 39+3. Kurad på SHN-kurkurs i Gastsjön, juni 2010.
A född 120129, 36+2. Kurstart 21 september 2012.