ElinN - Självklart går det bra att hoppa in utan att läsa allt! Tack för tips och omtanke!

Vi får se om något av dessa kan passa till gröt så småningom, välling dricker hon inte.
Ewa - Japp, det gjorde det. Prova i morse, ingen skillnad mot med vatten i tyckte jag. Lillan åt som vanligt och verkade inte bry sig om någon skillnad heller. Nu har jag inhandlat linfröolja, så ska se om jag kan få i lite sånt med.
Både hand/fingrar och ansikte är rödare och mer ilsket nu. Inget kul att se. Kanske laxen spökar ändå? Det är ju så trist när det blir värre fast man tycker att man gör allt.
Blev inspirerad att göra pannkakor, där H+ och bakpulver agerade mjölk och ägg. Smaka bra tyckte hela familjen utan liten som bara spotta ut...

(Tidigare har det ätits pannkakor med ägg och mjölk)
För att nämna osten som jag hetsade upp mig om så kan jag berätta att stora dottern efterfråga den några gånger, och fick några skivor till sin middagsvila när liten sov. Det var väl de 4-5 första dagarna efter att vi tog bort den. Sen har hon inte sagt något om det alls. Japp, mamman förstora enormt mycket...