Har varit osynlig härinne ett tag nu. Har inte tränat ett dugg sedan senaste rapporteringen (förutom några promenader)
Anledningen heter illamående (och trötthet) Ja ni gissar rätt. Vi väntar en liten till

Om allt går väl så kommer det en liten trea till oss i slutet av september

Vi är så glada och tacksamma, men ack vilken pärs från v 8 och fram till nu (ca v 14)

Illamåendet kommer i vågor, och kan bara botas med att småäta. Jobbigt när nästan allt smakar bläää

Inte ens godis känns lockande.. 8) (kanske bra ändå) Har börjat känna tendenser till att det släpper ngt nu. Även orken börjar komma tillbaka. Har fått kämpa med att hålla mig vaken efter 20.00 i princip varje kväll!
Jag hoppas att jag kan upprätthålla motivation nog att träna under resterande del, i alla fall liiiite (tappade all karaktär med både V o M)
Mia: köp broddar så kan du springa året om. Jag har billiga från Clas Ohlsson (finns i Östersund) som man bara trär på skon, då slipper du vara orolig för att halka. Jag har ju "alltid" sprungit och älskar det, så jag kanske inte är rätt person att ge råd, men jag tror att det kan vara bra att sätta av en tid, t ex 30 min. De första gångerna går du (i rask takt) i 25 min och springer 5 min, öka på med 5 min varje gång du är ute och så vips är du uppe i 30 min. Bra musik i öronen är ett måste för mig. Jag gillar att springa på fm ca 1.5 h efter frukost, men oftast blir det på kvällen när barnen har lagt sig. På vintern kan det vara tungt att ge sig ut i mörkret, men har man bestämda kvällar är det bara att bita ihop.
Kram
Linda