Så jobbigt att ligga inne
Klarar hon sig utan sonden nu?
Tycker ni haft sån otur med sjukdomar nu. Hoppas det ni får vara helt fria från alla möjliga infektioner det nya kommande året
Många kramar Johanna
Åh jag får verkligen tipsa om hur vi gjorde i år. Vi hade nog julklappsöppning i sju (chokladkaninen skrev:Här drunknade våra anspråkslösa julklappar i den förfärande presentströmmen från den övriga släkten....![]()
Japp, samma här :thumbsup: Onödigt att ha för bråttom, tycker jag, som lugnt har kunnat se på hur natten förlängts av sig självtNancy skrev:Lite SM-funderingar så här på årets sista dag:
Inget av mina barn har sovit 6 tim vid 1 mån. Varje gång har jag tänkt att "Nä, AW kan väl inte ha rätt här..." men så har veckorna gått och bebisarna blivit 2 mån. Då har de vips börjat sova 8 tim (precis som AW skriver är möjligt just vid 2 mån) och sen kommit sig med stormsteg. Jag har varje gång varit lika glad att jag lyckats hålla mig från att sätta igång och vagna bort nattmål utan istället avvakta och se vad som händer. Vem vet, det finns säkert fler bebisar därute som gör precis som mina, agerar nyfödda vid 1 mån (och äter var 3-4:e tim nattetid) men kommer ikapp sig vid 2 mån.
:thumbsup:Kalaskakan skrev:(På tal om ramsans power så la sig Klimp på soffan mitt på ljusan dag när jag för ett par vänner gav en liten uppvisning om hur man kan ramsa. Detta bara i somras då Klimp var hela 2 år, så nog är det power i de där orden!)