Hej på er igen!
Här låter jag ingen vila, inte! NU är det så här att lillkillen fixade att rulla från rygg till mage igår :thumbsup: Och nu gör han det så fort han nuddar marken. MEN mycket mer än så plus en del gnagande och tittade klarar han inte av ännu. Jag tycker de sista 5 dagar (i samband med amningshaveri..) har han visat andra personlighetsdrag, med den stora vackra färgen frustration som tema. Han verkar aldrig nöjd längre!

(och jag tror att han är mätt)
Nu tror jag mig fatta han vill vara med, med, MED för han är hur nöjd som helst i bärsele. Igår fiskade jag fram matstolen så han kan kika ut över oss under måltiderna. Men jag kan inte ha honom på diskbänken? Och ryggen klarar inte bärande hur länge som helst. Jag hade honom på golvet medan jag hängde tvätt i morse och berättade om alla trevliga plagg... det tyckte han var HEMSKT

(fast vi har gjort det många gånger förr)
Hur gör ni?? Tips skulle jag jättegärna ta emot!! (har läst om socialdeltagande mm, tycker det är RÄTT men fixar inte de praktiska varje gång..HUR han kan vara med)
TACK

3mamma
Storkillen 9år, stor-lillkillen 6år och lillkillen 2år som dessutom är den första att få riktig hjälp med mat och sömn!