Tack Elle för ditt svar. Ja så mycket är vi inte ute. Måste nog kanske lite öka på det

J0 jag har otaliga gånger läst den delen av BB, men får inte riktigt klart för mig tidsmässigt hur mycket det innebär.
Usch vad vi har fastnat nu

Är så fankens jobbigt tycker jag. Dagslurarna och kvällen strular något förfärligt. Jag sköter detta så gott som ensam och vet nog inte hur länge jag mer orkar utan att tappa attityden och börja storgråta själv (måste medge att jag nog redan gjort det ett par gånger när hon äntligen somnat

). Jag kan inte fatta hur vi är i denna situation. Kan det verkligen endast vara tänderna? På morgonen vaknade hon kl 6.50 gråtande, hon lugnade sig vid ramsan men kunde inte somna om. Hon vaknade under lunchluren vid skarven och kunde inte somna om. Jämrar sådär halvt i sömnen och blir sedan ledsen. Ramsade vid behov och har lite vagnat för att få henne lugn vid dags att väckas. Em luren höll på att utebli helt då hon inte kom till ro. Tog 30min före hon somnade, och då vagnande jag till sömns då ramsan inte hjälpte. Det är sällan protester eller problem vid själva läggningen, utan snarare att hon sedan inte kan somna. Vid nattningen idag knorrade hon lite men var tyst i 10min före hon sedan vaknade (?) till gråtande

Jag ramsade tre gånger under 25min. Kanske för ofta då det verkade som om hon blev mer ledsen då. Men ramsade henne lugn varje gång. Sedan bestämde jag mig att avvakta mer och hon fick halvt jämra halvt (lite ledset emellanåt) gråta i 15min tills hon tystnade och fick bekräftelse. Tycker ni det verkar som om hon känner sig otrygg och därför inte somnar/kan sova sammanhängande?
Hon fick paracetamol ikväll. Är dessutom väldigt röd om baken då hon verkar bajsa under lurarna eller i början av ensamleken, så hon har bajs längre tider i blöjan