utmanande leksaker för 2,5 åring!

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
blivandemamma
Rådgivare/advisor
Inlägg: 1573
Blev medlem: tor 14 dec 2006, 21:03

utmanande leksaker för 2,5 åring!

Inlägg av blivandemamma »

Hej!

Vi behöver förändra Arvids ensamleksaker. Han har inte roligt på ensamleken. Eller det beror på hur man ser det. Häromdagen när jag kom in, hade ha lyckats dra ner gardinstången :roll: kul tyckte han, mindre kul tyckte jag. Han leker fortfarande i sin själsäng och det funkar bra tycker jag! Har inte varit några tendenser (peppar peppar) till att ta sig ur den under leken. Men nu vill jag skaffa roliga, spännande och lite utmanande leksaker till Arvid som är 2,5 år. Vi har börjat med ensamlek till Ebbe också, går jättebra. Så han kan ärva brossans grejer :lol: Men en massa förslag, så blir jag jätteglad! Vad tyckte/tycker era barn om i den här åldern? Han stoppar ju inte grejer i munnen längre så det kan vara rätt pilligt :D

:heart:
Anna
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
/LO
Inlägg: 5038
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 22:13
Ort: Norrahammar
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Här är några :)
http://www.annawahlgren.com/forum/viewt ... ?=&p=67355

Visst är det mysigt med ensamlek för de allra minsta. Vi började med det till IVar utan att vi ens tänkte på det. Han fick ligga på lekfilten i vardagsrummet väldigt tidigt. Han var inte många månader. När han började åla runt stängde vi till dörren och när han kröp satte vi honom i sängen.

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Ewa
Inlägg: 4900
Blev medlem: tis 04 apr 2006, 14:45

Inlägg av Ewa »

Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"