Hej alla!
Nu är vi hemma igen efter en härlig semester. Resan dit gick bra och Hanna var som en liten dröm.
Väl på plats därnere så fick lilla

tre-dagars febern!!!

Hon hade runt 40 graders feber och hade det självklart ganska jobbigt, men tack vare luftkonditioneringen lyckades vi ändå göra det ganska behagligt.
Hon sov 12 timmars nätter VARJE natt trots hög feber och på dagarna sov hon som en lite gris. Under feberdagarna närmare 3 timmar mitt på dagen!?
Hemresan var av förklarliga själv jobbig som f-n.

Stackars Hanna var helt slut och som grädde på moset var flyget försenat i över 1 timme

. Det var en prövning som hette duga, men tillslut somnade hon och sov sedan genom både lyft och landning och somnade utan problem om i bilen på väg från flygplatsen och sedan i sin säng hemma, kl. 05:30 på morgonen...
Hanna fick därefter sova tills hon vaknade, vilket var vid 10-tiden sedan försökte jag så snabbt som möjligt återgå till rätt tider och det fungerade bra.
Nu en vecka senare har alla utslag från 3-dagars febern och värmeutslagen försvunnit. Hon äter normalt igen och är glad och pigg på ögonen, om ni förstår vad jag menar.
MEN, hon är så trött

! Hon verkar kunna sova hur mycket och länge som helst. Hon sover 12 timmars natt, men är jättetrött under förmiddagen. Jag har låtit henne få 5 minutare varje dag..., någon gång har hon till och med sovit 20 minuter på förmiddagen.
Efter lunch, vid 11-tiden, är hon så trött att hon gråter och jag måste lägga henne redan 11:30 istället för 12:00 eftersom hon inte orkar mer. Sedan sover hon tills jag väcker henne. Jag har låtit henne sova 2 timmar men hon är ändå trött när jag tar upp henne. Sedan orkar hon fram till ungefär 16:00 då hon börjar gnugga sig i ögonen, dra i öronen och gråta av trötthet.
Jag aktiverar henne med allt möjligt och hon är ute massor, men efter middagen vill/orkar hon inget längre. Hittils har jag inte en enda kväll lyckats hålla henne vaken till 19:00. En kväll var jag tvungen att lägga henne redan 18:15 då hon stod vid sin säng och bara grät!!!
Vad tror ni, är det fortfarande sviter från resan och febern därnere, eller skall jag börja bli orolig för att det är något annat?
Kram så länge, och tack för alla fina tips jag fick inför resan

.