Tinis kackeltråd

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Krümel

Inlägg av Krümel »

Hej alla, :heart:
jag har varit väldigt frånvarande från forumet på sistone. Det går lite upp och ner det där för mig. Nu på våren är det annat som lockar och jag är lite "periodare" när det gäller internet. Ikväll gick jag för första gången på jättelänge in här på forumet och oj, vad mycket det var att läsa ikapp. Videklipp och blogginlägg från barnläkare bla. Usch ja, vad människor kan missförstå när de bara inte vill förstå. :roll:

Hursomhelst tänkte jag bara gå in här på favorittråden innan det var dags att lägga sig och ser att Tinis "lämnar" oss. Himla tråkigt men jag förstår verkligen att det tar tid och energi från den "riktiga" vardagen att skriva så engagerade, intelligenta och välformulerade inlägg som du gjort. Tack för allt klokt som ändå tillförts forumet och oss som gärna läser (och skriver lite) här. Kram på dig. :heart: Förresten, livet ändrar sig men forumet består (förhoppningsvis). Så det går ju att komma tillbaka om det skulle kännas som en bra idé någon dag! :D

Klockan är för mycket nu för att läsa igenom tråden och kommentera det ni andra skrivit. Ha en trevlig helg. Kram
Mamma till lilla prinsessan, 17 Februari 2005 och lilla prinsen, 27 Juli 2007. Har följt standardmodellen från start med båda.
*frieda*

Inlägg av *frieda* »

Krûmel skrev:Förresten, livet ändrar sig men forumet består (förhoppningsvis). Så det går ju att komma tillbaka om det skulle kännas som en bra idé någon dag!
Det är härligt Krümel att sådana gamla rävar som du finns kvar hos oss :heart: :thumbsup:
Gotlandsmamma

Inlägg av Gotlandsmamma »

Hej alla,
jag var på en fantastisk kurs. Jag kände värme och äkta kärlek. Jag kom till insikt om mycket, främst om vem jag ÄR och hur jag vill vara.
Jag vill skratta och vara fri, njuuuta av livet. Och det ska jag göra. Inte bara drömma om utan förverkliga. Oh yes!

Jag behöver få släppa mig fri från er, ett tag, vem vet hur länge. Få stå på egna ben. Jag vill tacka er, från mitt hjärta, för vacker och berikande tid. Jag har lärt mig så mycket och fått uppleva massor av positiva händelser genom er. TACK!

Nu ska jag vandra framåt med härlig tro om att jag kan ta plats och vara stark!

Vi ses, någongång, vem vet när...

Massor av gotlandskramar
Gottis :heart:
Stilla

Inlägg av Stilla »

Ha det så bra, Gotlandsmamma!
:heart: Kram! Stilla
:heart: Lilla s och Stora S :heart:
kiki

Inlägg av kiki »

Kram på dig Gottis, du vet vart min telefon bor :lol:

På lördag åker vi till Gotland för att flytta in i vårt nya sovrum 8) 10 dagar i vårgrönt Anga, jag längtar.

Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"