Här har bäbisstädningen tagit fart.
Å jag tror bannemig att vi har renoverat färdigt i huset - för den här gången i alla fall... (vi började med kök, badrum & tvättstuga för sex år sedan...) I veckan har målare varit här och målat runt nyinsatta fönster samt i ett litet rum som ska bli Virves egna. Vi möblerar det lite i taget... (dvs leksaker först

)
Åsså har jag fått nytt tak på huset oxå - känns helt fantastiskt skönt - vetskapen att DET behöver vi i alla fall inte bry oss om de närmaste 30 åren! :thumbsup:
Nu återstår bara återställandet... BARA... 8-[ Verktyg, målarburkar, byggdamm överallt... för att inte tala om trädgården

#-o Hur dum var det man fick bli nu igen???

:-s
"en sak i taget" är mitt mantra just nu...
Frys och skafferi är påfyllda, andningslarmet är testat, bäbiskläder är framplockade, BB-väskan väntar på att fyllas,
Däremot saknas fortfarande plan på hur jag ska bete mig om pyret får för sig att titta ut innan maken är hemma. Får väl ringa ambulans och grannarna... Hoppas det inte blir så... [-o<
Sammandragningarna känns, mer och mer varje dag... Idag har jag tom varit tvungen att stå stilla och vänta ut dem... Men av erfarenhet vet jag att jag brukar ha en latensfas som varar i ungefär 3veckor... fast samma erfarenhet säger oxå att det aldrig blir som jag tänkt mig... Bara att anpassa sig och gilla läget 8)