Kul Torpan att du har funderingar på den professionella framtiden - nu blir jag riktigt nyfiken...
Jannika

värsta bästa tuppdoktorn - jag är hur imponerad som helst :thumbsup:
/LO, härligt det låter med utflykt. Hoppas ni mår bättre!
Sussi, visst är våren på väg! Jag älskar den. Igår gjorde vi vårfint i trädgården och spanade in snödroppar och vintergäck. Och ojade oss över hur långt tulpaner och andra lökar tittar upp. Granriset är borta och allt fint grönt sticker upp och lyser i solen idag.
Stilla - jo, jag är med dig där. Men förstår samtidigt på ett plan valet att ordna en papperskorg för eländet.
Och jag TROR jag förstår hur du menar TorpSara. Och jag TROR jag förstod hur det var för den jag vet har avregistrerat sig.
Själv är jag för lättpåverkad. Tar för illa vid mig. Känselspröten utåt och alla negativa vibbar tar död på all min lust. Jag har inte så lätt för att ge mig in i diskussionerna för det TÄR något så fruktansvärt på mig sedan. Och jag blir låg och tycker hela forumet är ett skit till slut. Ja - naturligtvis inte på riktigt, men när sådant här dravel går igång så påverkar det mig så. Och det upptar en stor del av min vakna tid - vilket jag INTE vill. Jag känner mig nödgad att hålla mig uppdaterad och dras hit hela tiden, för att hålla koll på vad för skit som skrivits sedan sist. En personlighetsgrej, helt enkelt. Somliga trivs i hetluften, andra gör det inte. Jag är en av de senare. Så jag har tagit konsekvensen av min personlighet och slutat läsa, eller ens titta åt neggotjafset. Det är den enda som funkar för mig - om jag överhuvudtaget ska vilja vara kvar på forumet.
Desto gladare är jag då att det finns de som orkar med att ta de här diskussionerna, när de nu ändå dyker upp med jämna mellanrum. Stor eloge till er alla. Men själv håller jag mig undan. För min egen sinnesros skull. Och då kan jag släppa det där negativa tjafset som blir ett totalt fokus för mig annars. Och så uppehåller jag mig bara just kring det som ger mig och de som brukar forumet till något konstruktivt något. Då tappar jag inte lusten, utan fortsätter trivas här.
Kram