Lite råd, sonen var galen under middagsluren

Frågor och svar om att kura lite äldre barn
Skriv svar
Louiesmamma

Lite råd, sonen var galen under middagsluren

Inlägg av Louiesmamma »

Inne på andra dagen, Louie somnade på sju minuter, körde bekräftelseramsan och sen sov han 30min och börjar gråta, jag ramsar men det trappas upp, ramsar igen, gör husljud men han blir galen, jag ramsar igen och till slut är det kris, Jag får solfjädra honom lugn i typ några minuter, sen går jag ut med ramsan och han blir ursinnig.
ramsar och väntar, Han är gaaaalen, så jag solfjädrar i15 min han är lugn men somnar ej, då vet jag att det är 5 min kvar tills han ska upp..(Hans lur är på 1,5 tim och han har sovit totally 30 min av den) Så jag går ut med ramsan när han är tyst och lugn.. Han blir galen. JAg avvaktar och går sen in i rummet tänder lampan och är glad..
Tar upp han ur sängen men tröstar ej utan börjar plinka på hans keyboard så att han blir intresserad,
Vad gjorde jag för fel.. Eller är det svårt med middagslurarna i början. Vill ju låta bli med att solfjädra men jag vet inte om man skall göra det när man försökt med att ramsa flera gånger och ungen skriker så han nästan kräks..

Hjälp snälla, vill få mer kött på benen inför inatt som är den tredje natten..
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Jag flyttar ditt inlägg till din tråd! Den här är avslutad :wink: .
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn äldre än ett år "