Hjälp mig avregga mig och sen skapa nytt nick

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Låst
Gäst

Hjälp mig avregga mig och sen skapa nytt nick

Inlägg av Gäst »

Ja hur gör man :?:

Vill vara kvar, men vill inte bli förröljd och spårad pga av mitt nick,
så om någon kunde hjälpa :(
Humlan86
Inlägg: 224
Blev medlem: fre 07 nov 2008, 23:00

Inlägg av Humlan86 »

Men Sonica? Förföljd? Av vem då? Det är läskigt - jag vet - jag har ju själv blivit utsatt för det på det här forumet :cry: :( och det svar jag då fick var att man inte kan byta nick - något som admins har bestämt om jag förstod saken rätt.

Vilka är dessa dumma som förföljer dig?
Humlan86
Inlägg: 224
Blev medlem: fre 07 nov 2008, 23:00

Inlägg av Humlan86 »

Jaha! så det är skillnad på folk och fä - vissa kan få anonymitet men inte andra?
kiki
Inlägg: 2322
Blev medlem: lör 11 nov 2006, 15:26
Ort: Norrtälje

Inlägg av kiki »

Humlan86 skrev:Jaha! så det är skillnad på folk och fä - vissa kan få anonymitet men inte andra?
Nä vad menar du Humlan86? avregga sig kan väl vem som helst göra, eller?

Hoppas att du har det bra :heart:
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Inlägg av annawahlgren »

Humlan86 skrev: det svar jag då fick var att man inte kan byta nick - något som admins har bestämt om jag förstod saken rätt.
:D Det kan man naturligtvis. Men man bör ha sina goda skäl. Att man får lust att byta nick för att man tröttnat på sin gamla eller kommit på något man tycker är bättre, kallar inte jag ett gott skäl. Man måste bättre kunna motivera sin ansökan om byte.

Byte av signatur innebär trots allt merarbete för de redan ideellt arbetande administratörerna. Det kan vara värt att notera att detta föräldraforum INTE är reklamfinansierat och INTE genererar några förtjänster eller löner - ingen som arbetar här har alltså någon SKYLDIGHET att serva någon alls. Ingen tjänar en spänn på sitt arbete här. Allt är baserat på den goda viljan, den arma fritiden och det personliga engagemanget.
Humlan86 skrev: Jaha! så det är skillnad på folk och fä - vissa kan få anonymitet men inte andra?
Så den sortens resonemang är inte på sin plats. Det vore däremot en smula ödmjukhet - för att inte dra till med det riktigt stora: tacksamhet :!:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Låst

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"