Vilka av er bor i Malmö?
Vilka av er bor i Malmö?
Vi kommer inom kort att flytta till Malmö där vi inte känner någon. Det vore väldigt kul och givande att komma i kontakt med lite likasinnat folk härifrån. Pm:a mig jättegärna om ni inte vill outa boendeort i tråden. Tack!
Mamma till en liten muskelbyggare född i slutet av 2006.
28 februari kommer jag till Malmö och föreläser! (Fler datum och orter kommer nog snart)
Om det finns någon nere i södern som kan tänka sig att spika upp en och annan affisch på dagis/bvc/Öf/skola så pm:a gärna eller maila på
forelasning@russinbarn.se
Kramar!

Om det finns någon nere i södern som kan tänka sig att spika upp en och annan affisch på dagis/bvc/Öf/skola så pm:a gärna eller maila på
forelasning@russinbarn.se
Kramar!
Där fick jag svaret på frågan jag ställde i pm:et!Susanne* skrev:En Höllvikare till.
Aha! Fler svar i tråden, tack så mycket. Jättekul verkligen med chans att träffa AW:are i min nya stad. Vi har inte flyttat än men kommer att vara på plats om en månads tid förhoppningsvis. Väldigt roligt med barnaboksfolk i landet vi bor nu finns inte BB.
Ni som bor i Malmö, hur har ni det med förskola etc? Eller är ni hemma? Vi har ordnat det så i ett par år nu, men väl i Sverige får vi se
Har ni några tips/erfarenheter av Malmö ur den synvinkeln?
Jag inboxar gärna er längre fram för en eventuell träff! Tack igen.
Ni som bor i Malmö, hur har ni det med förskola etc? Eller är ni hemma? Vi har ordnat det så i ett par år nu, men väl i Sverige får vi se
Jag inboxar gärna er längre fram för en eventuell träff! Tack igen.
Mamma till en liten muskelbyggare född i slutet av 2006.
-
gladamamman
Det här låter ju jätteintressant. En föreläsning i AW´s anda. Vilken tid? Och var?
- Dagis i Malmö? Min erfarenhet - var ute i god tid? Och kolla upp även privata alternativ. Det är långa dagisköer i Malmö, men det brukar lösa sig om man står på sig. Helst ska man också vara lite taktisk om det gäller de kommunala dagisarna (tyvärr!)
Kram, kram!
- Dagis i Malmö? Min erfarenhet - var ute i god tid? Och kolla upp även privata alternativ. Det är långa dagisköer i Malmö, men det brukar lösa sig om man står på sig. Helst ska man också vara lite taktisk om det gäller de kommunala dagisarna (tyvärr!)
Kram, kram!
-
Miss Giggle