AD - droppar, värda sin vikt i guld tio gånger om

Många föräldrar har hittat lösningar som fungerar för deras barn, men som inte nödvändigtvis kommer från IAHP. Ex. homeopati, dieter, kosttillskott o.d.
Här kan man diskutera.
Mata
Inlägg: 806
Blev medlem: tis 13 sep 2005, 10:31
Ort: J?rna

Inlägg av Mata »

(P.S. Lägg märke till att A motverkar D!)
Mamma till 4 barn, -03, -05, -07, -09

There´s a place in heaven for women who help other women...
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Inlägg av TorsMamma »

Tack Mata, mycket spännande läsning! Speciellt med tanke på att jag träffar VÄLDIGT många med Zinkbrist. Och där spelar c-vitamin en roll, dvs. hämmar zinkupptaget. Så det gäller precis som du säger att veta EXAKT VILKA vitaminer jag behöver och när! Det hela får en ju genast att undra över vilken effekt "mulitvitaminer" då har på våra kroppar, om någon? :shock: :lol:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Anki34
Inlägg: 27
Blev medlem: lör 18 okt 2008, 19:05

Oerhört spännande läsning!

Inlägg av Anki34 »

Sitter här med tårar i ögonen och ett hopp om detta skulle passa min dotter!
Om A motverkar D varför finns det då AD-droppar. Är det därför månne som de ska ta bort A i dropparna.
Min dotter är galen i morötter så vi kanske får dra ner på det. Eller måste hon äta stora mängder för att det ska motverka?
Var ska man vända sig för håranalysen?
Funderar över hur läkare ställer sig till detta? Ska kanske ta upp detta med min dotters barnhab läkare som just nu håller på att vända ut och in på sin hjärna för att hitta vad som kan vara "fel" med vår dotter!
Tänk om hon bara har en brist!
Tack för underbar läsning!
/Anki
Mamma till 2 underbara tjejer födda i mars 04 och september 08
Skriv svar

Återgå till "Frågor om alternativa vägar som inte är IAHP"