Här har också varit fullt ös...
Här är det ju inte bara jul, det firas födelsedag också
Tur att jul inföll i samband med helgen, så att man hann med alla gäster och sig själv också. Mamma och pappa måste ju få hinna ha lite ledigt också ( iaf mamma som jobbar
Tycker att tiden går så fruktansvärt fort. Får tänka till hela tiden när folk frågar hur gammal tösen är och blir lika överraskad varje gång då jag inser att jag ligger 2-3 månader efter i tiden...
Vi har också slappat med schemat rejält under långledigheten
Men (vågar knappt säga det
Schemat under dagen blir helknasigt då vi ligger så mycket efter och kvällen blir ännu senare än vi tänkt oss då vi inte hinner att lägga tösen i tid pga matningarna som ska hinnas med.
Det lustiga är att hon sover dock sin långlur på 2 timmar som vi kunde acceptera att hon bara sov hälften utav om så skulle ske.
Ännu lustigare är att hon somnar lika lätt på kvällarna ändå, fastän vi lägger henne minst en timme tidigare för att schemat ska kunna hållas under något sånär tidsram.
Vi märker ingen skillnad på hennes humör. Samma goa tös. Eftersom vi har haft folk här varje dag sen julafton så kan det kanske vara så att hon tar igen sig lite efter alla besök och därför låter vi det vara så.
Nu har schemat blivit 7:30-8:00 istället för 6:30-7:00 (godmorgon) och vi låter det vara så till efter nyår då vi ska på fest (känns inte lockande att stiga upp 6:30 på nyårsdagen...då får hon väcka oss istället
TinasDag: Gott att fnurran löste sig
Är själv lite orolig för att tösen ska få spel nu när vi föräldrar inte hållt oss till schemat utan låtit henne sova alltför mycket...
Kan ibland inbilla mig att "tänk om hon lägger upp en buffert utav sömn nu och inte kommer att sova ett dugg sen"
Men varför tänker man så ö h t
Ha det gott och kram allihopa