Vi flyttar till Stockholm!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Nian

Vi flyttar till Stockholm!

Inlägg av Nian »

God fortsättning på det nya året önskas ni alla!

Hoppas jag får komma hit och vara med igen... jag har varit lite utzoomad från Forum (och alla andra trevligheter) ett tag, för att försoka behålla jobbet. Tyvärr hjälpte det inte :( och jag blev uppsagd, och nu måste vi leta nytt jobb, både till mig och Mannen som varit hemma sedan Griffin föddes.

Vi har bestämt oss för att flytta från Bryssel och leta jobb i Sverige istället, och börjar med att hyra i andra hand i Hammarby Sjöstad första halvåret 2009. Kanske kan jag få komma med på någon park-träff och träffa er alla äntligen?

Undrar också om någon har en spjälsäng som vi kan hyra/låna? Vår blivande lägenhet är möblerad, och värdarna har barn, men även deras 2-åring har stor säng, så vi måste ordna en ny medan våra grejor bor i en container. Tänkte att någon av er alla BB föräldrar i Stockholm kanske har en på vinden... värt att fråga i alla fall!

Kram till er alla. 2009 är Oxens år, som symboliserar tålamod och uthållighet. Det lär nog behövas...
Mamma till BB barnen Olivia -92 och Griffin 060925. Bonusmamma till A -96 & E -00. Fantiserar på min blogg: http://fantasi.qe-x.com
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Välkommen till Stockholm och självklart kommer det vara en massa träffar, du skall få se. :wink: :D
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Fd Medlem

Inlägg av Fd Medlem »

Välkomna hit!
Ska ha er i åtanke angående spjälis. Vi använder våra fortfarande, men här och var flyttar ju barn över i större säng. Ska tänka på er om jag hör något!

Ulrika
Elle

Inlägg av Elle »

Välkommen till Sthlm! Jag finns på andra sidan kanalen :wink: Du är sååå välkommen att hänga på när vi har träffar :D

:heart: Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Härligt, Nian :wink: :lol: LYCKA TILL :thumbsup:

En barnresesäng har jag, stor som en spjälsäng, svart och stadig. Att låna ut på obestämd tid. Om det kan vara något :D Finns på Söder, ring och skrik på 070 687 04 55 :sleep:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"