kiki skrev:Och det får mig att fundera på min egen relation till aukoriteterLua skrev:Parallellen mellan Annica Dahlqvist och en viss annan kvinna som utmanat etablissemanget är inte svår att dra, tycker jag![]()
Kram Lua.
/Fjällmor
Nä och man kan ju undra hur det kommer sig att ändå ganska många här på detta forumet väljer just LCHF.Lua skrev:Parallellen mellan Annica Dahlqvist och en viss annan kvinna som utmanat etablissemanget är inte svår att dra, tycker jag![]()
Kram Lua.
Åh vad kul det är. Mest såklart när folk ser och säger att man är fin! Vikten på vågen spelar ju egentligen mindre roll. Kolla hur kläderna sitter, det är det viktiga. Och hur man mår såklart, men det är ju nästa grej.duggan skrev:Jag tjuvvägde mig hos syrran idag och jag vet att den (vågen) väger mig lite tynge än men egen, men efter att ha käkat lunch där klev jag på och den visade -4,9 kg på 7 el 8 veckor..och jag trooor att det är lite till eftersom hemma väger jag mig alltid nyvaken och naken, och jag som trodde jag stod still. 8)
Var på julfest igår och hade klätt upp mig till tänderna och en arbetskamrat var helt förundrat över hur smal jag såg ut kring minjan sedan sista vi sågs, så det var ju skit skoj!![]()
//Malin
Här blir det jansson på "rättika" vi kan kanske jämföra resultatet efter jul du och jag?Lua skrev: LCHF är verkligen helt rätt för mig! På julbordet ska jag avstå Janssons och potatis. Ska prova mig på en blomkålsjanssons, vilket ju låter superäckligt men enligt utsago är jättegott.
Kastat in handsken...?miar70 skrev: Lua, kiki, fjällan, lingontuva och alla andra - hur går det för er då? Har ni också kastat in handsken så här mot juleller har ni kommit så långt att allt funkar hela tiden? Jag ska gå och nalla ur Aladdinasken nu, jag O:)
Puss alla!