Oh shiiiit vad det händer grejer på en vecka drygt. Man missar ju megamassor när man inte loggar in här...aj aj aj.
Supergrattis Tinis. Å, vad jag blir GLAD o får rysningar i kroppen...vilken finfin hemsida, den passar dig kalas. Den känns verkligen som DIN. Jag hoppas att du kommer få mycket folk till dina kurser och föreläsningar och att allt i utmaningens bemärkelse får dig att växa än mer. Du är görmodig!
Fjällmor - din hemsida är såå fin o inspirerande. Härligt!!
Ida - ser fram emot att kika på din hemsida snart. Men hur ska det bli med bilder, för om inte jag minns fel så hade du ingen digitalkamera, eller har du inhandlat en sån nu?
Här på kobben är det gott. Jobbet känns mkt bättre och jag trivs med att träffa alla ungdomar o barn. Men visst kikar man på ams.se
Grabbarna går på sin uteförskola 3 dgr i veckan o trivs fint. Försöker att få korta dagar då vi kan pussla med schema osv lite mer.
I söndags var jag på en workshop i yoga, en australiensisk kille var nere på kobben o höll i denna dag, vi yogade i 5.5 timmar. Tjo ho. Aj löv it. Och jag hade träningsvärk sen, kan jag lova. Men yoga är himmelskt för mig. Men tålamod bara, man blir inte smidig på en dag nej.
Drog ut en visdomstand igår, känns lite obehagligt i munnen nu, får inte borsta där, vilket känns ofräscht, så jag får skölja med bakteridödande medel. Snart så.
Hoppas att alla mår fint i höstsolen. Stor kram till alla!
Linda