Tinis kackeltråd

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Gäst

Inlägg av Gäst »

Tack igen, söta fina! Om ni bara anar vad ni peppar mig. Jo, Kiki, jag är alldeles för mycket en doer och behöver lära mig att koppla av och samla energi då och då. Nu känner jag mig faktiskt lite väl hyper, har gått ner endel i vikt, har svårt att somna om kvällarna. Men nu har jag gjort det mesta för första gången och kan börja återanvända. Skabara.... :oops: :lol:

Ida, wow vilket kurschema! Impad till tusen! Jag har en 18-månaders till på G. Inte lätta dom inte.... :roll:

Åse, Bluna: Tack! :heart:

Hade nyss en rejält uppspelt Kairi i mobben: "Vem var det som stod där och föreläste så BVC-tantspennan glödde? Var det verkligen JAG?"

Ta vara på livet, vänner! :heart:
Senast redigerad av Gäst den sön 15 mar 2009, 11:37, redigerad totalt 1 gånger.
KajsaIE

Inlägg av KajsaIE »

Hej alla härliga tjejer!

Måste bara rapportera, även om Tinis gjorde en liten rapport redan :lol: ..

Snacka om urladdning :shock: Jag helt omtumlad, snurrig, full med känslor och så himla himla glad för min egen och för er andras skull...

Precis som Tinis sa: Jag undrar vem det var som stod där helt självsäker och trygg och höll en föreläsning igår?????...det kan inte ha varit gamla Kajsan...måste ha varit en NY Kajsa... :wink: :roll: :lol:

Jag har alltså hållit i en Temakväll om barn och sömn. Berättade om min resa från sömnbrist och elände till en fantastisk tillvaro med barn som sover och är glada och nöjda. Tog in MYCKET BB och SM och Social delaktighet men även SHN kuren...

BVC sköterskan som satt i publiken såg mycket nöjd ut, inget ifrågasättande, antecknade flitigt och berömde efteråt...alltså, kan det bli bättre??? :shock: :lol:

Jag säger bara som min kära handledare på Studiefrämjandet,som hjälpte mig att ordna detta, sa: DETTA KOMMER ATT SPRIDA SIG, DET ÄR JAG SÄKER PÅ!!! :shock: :lol: HOPPAS!

Kram på er!
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

=D> :heart: =D>

\:D/

jag tycker ni är så cooola som vågar hålla föreläsning, det skulle jag aldrig våga!

Grattis!

/Fjällmor
KajsaIE

Inlägg av KajsaIE »

Vågar jag Fjällfolket, så vågar du!!!!
:thumbsup:
ilindstrom

Inlägg av ilindstrom »

Alltså idag är jag nog speedad. BVC ringde idag och undrade om jag kunde komma in i deras föräldragrupper och prata. :shock: Fatta jag ska in på BVC och prata BB och SHN. Jag kommer nå ut till så många småbarnsföräldrar så det är inte riktigt klokt. \:D/ De har redan givit ut mitt visitkort till flera mammor. Det är så häftigt. Hoppas de inte backar nu bara som för LO. [-o<

Kommer nog inte kunna sova inatt och jag som ska kura i två nätter sedan. Men sova får man göra någon annan gång. Sitter och arbetar febrilt med hemsidan. Mitt mål är att på onsdag lägga ut den här. Då tar jag klivet ut i det okända :wink:

kramar :heart:
Ida
Storbus :heart: -02
Mellanbus :heart: -04
Lillbus :heart: -07

www.sovgott.net
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

ååååh OJ så skoj!!!

TOKGRATTIS!!!

Så spännande att få se din sida sen..

Kram alla tossiga! :D

/Fjällmor
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

:D KajsaIE och ilindstrom - vad duktiga ni är \:D/

Ojojoj, vad det händer grejer, det är hur kul som helst!

Tänk om ni kunde få nån tidning att vara med och göra nåt reportage också!

All lycka till, lova att berätta hur det går för er :!:

:heart: :heart: :heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Åse

Inlägg av Åse »

Vilken fantastisk läsning, jag ryyyyyser :D HEJA och GRATTIS KajsaIE och ilindstrom också!!!!!!!! :heart:

Åse
Mamma till lille J född sep -06 och lilla T född jan -10
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

hörrni...

Allas vår vackra Anna är nog inte här och läser. Visst pm'ar ni era underbara nyheter? Eller ska vi skapa en Nyhetstråd i ämnet här på kackel?

Hon måst ju få veta :!:

:heart:

/Fjällmor
TinasDag
Kontakt:

Inlägg av TinasDag »

NYHETSTRÅD!!!!!! Absolut :thumbsup:
Nu blir jag så taggad att starta själv så jag vet inte vad...och jag har varken gått Active Parenting-kurs eller blivit diplomerad av Anna...Anna, kan jag komma upp privat och bli diplomerad? 8)
JAG VILL OCKSÅ! Guuuuud vad ni är duktiga tjejer =D> =D> =D> =D>
BVC ringde idag och undrade om jag kunde komma in i deras föräldragrupper och prata.
Hur stort är inte detta??!! GRATTIS
Kram :heart:
:heart: Vetgiriga semlan Dag :heart:
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008
:heart: Ingrid som kan själv! 090826 :heart:
http://dahlin.bloggproffs.se
Stilla

Inlägg av Stilla »

:D Åååå ni är så himla braaaa! Kör hårt!
:heart: Lilla s och Stora S :heart:
Jannika

Inlägg av Jannika »

Toppen Ida! :thumbsup: Allt lycka till, du är ju MER än kompetent för jobbet. :heart: Lyllos ditt BVC!

Kram Jannika
Bluna
Kontakt:

Inlägg av Bluna »

Håller med ni är såååå bra!!!! :D =D> \:D/ :heart: :D
Mamma till solstrålen Elsa :heart: född okt -07
och livsnjutaren Ellen :heart: född april -11
Gotlandsmamma

Inlägg av Gotlandsmamma »

Oh shiiiit vad det händer grejer på en vecka drygt. Man missar ju megamassor när man inte loggar in här...aj aj aj.

Supergrattis Tinis. Å, vad jag blir GLAD o får rysningar i kroppen...vilken finfin hemsida, den passar dig kalas. Den känns verkligen som DIN. Jag hoppas att du kommer få mycket folk till dina kurser och föreläsningar och att allt i utmaningens bemärkelse får dig att växa än mer. Du är görmodig!

Fjällmor - din hemsida är såå fin o inspirerande. Härligt!!

Ida - ser fram emot att kika på din hemsida snart. Men hur ska det bli med bilder, för om inte jag minns fel så hade du ingen digitalkamera, eller har du inhandlat en sån nu?

Här på kobben är det gott. Jobbet känns mkt bättre och jag trivs med att träffa alla ungdomar o barn. Men visst kikar man på ams.se
Grabbarna går på sin uteförskola 3 dgr i veckan o trivs fint. Försöker att få korta dagar då vi kan pussla med schema osv lite mer.

I söndags var jag på en workshop i yoga, en australiensisk kille var nere på kobben o höll i denna dag, vi yogade i 5.5 timmar. Tjo ho. Aj löv it. Och jag hade träningsvärk sen, kan jag lova. Men yoga är himmelskt för mig. Men tålamod bara, man blir inte smidig på en dag nej.

Drog ut en visdomstand igår, känns lite obehagligt i munnen nu, får inte borsta där, vilket känns ofräscht, så jag får skölja med bakteridödande medel. Snart så.

Hoppas att alla mår fint i höstsolen. Stor kram till alla!

Linda :wink:
ilindstrom

Inlägg av ilindstrom »

Tack allihopa för allt positivt ni skriver :heart: . Det är bra för min nervositet. Ska hem till två olika familjer idag så jag har nu dubbelkollat att jag har allt med mig. Tänk om jag glömmer något superviktigt, typ andningslarmet till den bebis jag ska ha hand om i natt. :roll:

Gotlandsmamman, helt riktigt att jag inte har någon digitalkamera, men en kompis är så snäll att hon lånar ut sin. Nu när jag får in pengar till företaget kan jag ju köpa in en så att jag kan dokumentera det jag gör, har jag tänkt mig. :wink:

Vad skönt att det går bra för dina pojkar och att du trivs bättre på jobbet. Det är ju en stor omställning för hela familjen.

kramar :heart:
Ida
Storbus :heart: -02
Mellanbus :heart: -04
Lillbus :heart: -07

www.sovgott.net
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"