Välkommen, Lilla Ia och Liv!! Hur har det gått med er kur?
Ian, vilket elände!!! Min mamma hälsar till din mamma att det är jättebra för bebismagar att få puréer med bönor och linser. Hon mixar dem med kokt sötpotatis (GOTT!), blomkål, tomatkorss, broccoli, morötter... Du vet sånt där som är gott. Min mage mår hur toppen som helst, varken jag eller min storebror har haft vare sig förstoppning eller diarré. Så det kanske vore något för dig, Ian?
Miniz - POTTA???! Wow, vilken Max!!
Rapport från Herman: Här är allt bara bra. Jag äter och sover så fint. Storbror håller koll på mig. Härom veckan så kröp han ner i min säng på lunchluren och sov bredvid mig. Med sin tumme i min mun. Det var mysigt. Efter det brukar han klättra upp till mig lite då och då, faktiskt. Det är jättekul. Han tar med sig lite leksaker ibland, så att vi kan busa en stund. Men då kommer mamma, så Hugo och jag försöker gömma oss. Det går inte mamma på.
På måndagar och tisdagar är vi tillsammans med mormor eller morfar, för då jobbar mamma numera. Vi har så roligt!!! Vi gungar, glömmer bort att gå hem och sova, fikar på café, hälsar på mormors jobb, bygger koja, dansar... Ja, jag dansar också. Morfar håller mig i händerna och så stampar vi takten till Pippi-sången utav bara den. Hugo gör små piruetter, men det kan inte jag ännu.
Livet leker! Men jag hatar att sitta för länge i vagnen. Jag kan selv!!!
Kram på er!