Tennisen som aldrig tog slut

VIlken match. Det värsta jag varit med om på länge...
Ivar sov som en prins och Vera vankade som en osalig ande och undrade när det skulle ta slut så hon tröttnade. Gick och hämtade leksaker och hade improvicerad ensamlek.
Och när det till slut tog slut så var det ju spännande upplösning i fotbollen, men då tyckte jag att det fick vara nog. Kunde inte låta Vera bara gå omkring längre, så vi gick ut.
Men vi var ute i fem minuter och sedan ville Ivar ha mat. Men då bytte jag och maken. Så hon fick fortsätta vara ute.
Klart hon får vara ute själv, men det är trist, eftersom det inte finns några barn i närheten som är hemma.
Nu har jag varit ute och promenerat med vagnen, för första gången själv. Jag gillar min gamla fina vagn även om den gnisslar en del...
SKÖNT var det i alla fall! Behöver röra på mig för att få igång flåset, blodcirkulationen och jag tror också att jag kommer att sova djupare.
I helgen ska jag vara ensam med Ivar. Det känns lite kluvet, men också skönt. Så vi får lära känna varandra lite. Maken ska spela golf där farmor bor och Vera följer med till henne.
Håll tummarna för att allt går väl för oss, för nästa helg ska han åka helt själv. Då ska jag klara två barn själv

8)
Känns faktiskt lite läskigt. Men det går nog bra.
/LO