Du ligger väl inte å kräks Kalasis? Hugaliga...
Tack för omtanken, om hur jag har haft det på jobbet. Tack, bara bra, vi var på bussutflykt idag, till södra kobben och tittade på Vamlingbo prästgård bla, Lars Jonsson museum mm. Blev lite trist att sitta i en buss med regn utanför men ja ja...det gick det med. Först nästa vecka kommer kidsen. Det blir grejer det. En skola utan elever är tokfel. Så när vi lärare går o går i korridorerna och förbereder oss inför stora dagen känns det lite befängt! He he. Men det var sååå ljuvligt att komma hem sen vid fyra på em och se mina prinsar, så söta och goa. Och C satt i soffan sen på kvällen o höll om mig när vi läste Nicke nyfiken och sa att jag var fin o att han älskade mig. Sötaste. Och jag sa att jag är så glad för att jag har honom, att han är så go. Josef hade saknat mig mkt idag sa pappan när han for till jobbet, vi gick om varann. Så blir det ons, tors o fre också, himla trist.
Har yogat lite hemma med dvd men det var apatråkigt. Vill till lokal och ordnat med instruktör å så ju. Jag får hålla ut till 2 sep. Japp!
Har nån testa Blossoms dvd med poweryoga? Jag köde Annette Lefterows dvd, från Stadium...njae...och allt på engelska...inte min starka sida, men jag har lärt mig några nya ord...
Ska jag orka duscha...skulle hellre borsta gaddarna men det är ju svårt utan tandborste...
Tänk att ni ska till Gastis snart, vad snabbt tiden gick.
Nä, kanske ska gå o lägga mig, det är ju en dag i morrn åsså. Jobba. När jag sa till C i förrgår att mamma ska till jobbet, så sa han, då tar pappa hand om oss...så klart!
KRAMIS!