Jag ska ju starta eget, blivandemamma! Nej såklart, du har ju inte hängt med i min tråd direkt... [-X
Definitivt mot barnkonventionen. Stackars sparrisen! Själv stod jag med fleecetröja, regnjacka och paraply och skrek "heja"
(som flickan sa)
*ASG.. trillade av soffan med benen i vädret*!!Tinis skrev:vad betyder den gubben egentligen? Kändes rätt att stoppa in den här
(som flickan sa)
Aj KNOW; megajobbigt att ha sån effekt on people! *S*Tinis skrev:A lesson I have to learn liksom (det blir endel engelska här nu. Det ä Kalaskakans fel!)
*Skrattar så jag dör*!! ...stickade freaket...cissii skrev:Jo en etta får man när det tar en två år att sticka en elefant, som dessutom blir dubbelt så stor som beskrivningen. Eftersom man tappar maskor och trasslar in sig i allt garn, så maskorna blir stora och konstiga. Har fortfarande det stickade freaket hemma. Men har inte vågat visa den för Celeste ännu, med risk att hon ska bli skadad för livet.
Men jag KÄMPADE och borde väl ha fått lite högre betyg. Men min lärarinna var en sån där fisförnäm sömnadsdam, och vi kom väl inte sådär strålande överrens heller.
betyder Hähähä, lite skadeglad fast på ett mysigt sätt. I min värld.
Mmm, kloking där. Jag förstår.Kiki skrev:Tinis din fråga om själen kontra psyket, att må bra i själen är det där tomrummet, hålet inte finns längre, jag söker inte längre, jag är lixom hittad fylld. Känner mina känslor och är nöjd med dom, jag duger som jag är (oftast) Men psyket, katastroftankarna, depression till följd av att ha smärta hela tiden, såna saker.